Aviseringar
Rensa alla

Tecken! Eller...?


Ämnesstartare

Ja, nu är det ju så här att för några månader sen började en ny kille i vår kära skola, och jag såg honom knappt i skolan tills vi åkte på klassresa.
Jag var vid samlingsrummet med några vänner då han kom med hans andra kompis som jag har kontakt med också, och det tog 10 minuter tills han började hålla på med mig, han log mot mig hela tiden och blev distraherad & när jag gick och satte mig i ett rum gick han in och stannade, även fast hans kompis ropade på han.
Han försökte alltid få kroppskontakt med mig och försöka hålla om mig, osv.
Det gick jättebra och mina vänner såg direkt efter att han gillade mig, eller så såg det ut i deras ögon.
Och det gick bra ett tag, sen kom vi ju tillbaka till skolan och han höll fortfarande på med mig, men nu när hans vänner var nära retade han mig men log alltid och var lika gullig som förut, han försökte hålla om mig en gång och ville åka med mig på bussen och försökte tvinga mig, dock hade jag inget busskort.
Allt gick bra, tills nu.
Han fick reda på att jag gillar han för en vän berättade , och nu har hans retande övergått till blyghet, när vi skulle ta bussen så såg jag honom vid busskön, när jag kom så var han röd och vågade inte kolla på mig, och tog inte bussen, vi fick ögonkontakt när jag var på bussen, men han log inte, han såg bara jätteblyg ut fast fortfarande gullig. [cute]

Nå, vad tror ni? [tard]


   
Citera

HazelEye:

vad tror ni?

Du sa det själv: han är blyg. (krävdes ingen kärnfysiker för att lista ut det)
Att prata med honom vore väl det bästa att göra nu.

Go for it, girl!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Neodan:

Du sa det själv: han är blyg. (krävdes ingen kärnfysiker för att lista ut det)
Att prata med honom vore väl det bästa att göra nu.

Jag vet , men det märkliga är att han var inte blyg innan jag berättade att jag gillade honom, tvärtom, han var mer barnslig då och "retades" och skämdes inte alls [surprised][cute]


   
SvaraCitera

Låter som en ganska normal reaktion faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HazelEye:

Jag vet , men det märkliga är att han var inte blyg innan jag berättade att jag gillade honom, tvärtom, han var mer barnslig då och "retades" och skämdes inte alls [surprised][cute]

Då var han inte rädd för att framstå som pinsam. Nu när han vet att du gillar honom måste han tänka över varje ord han säger i din närhet, varje rörelse han utför vilket i sin tur leder till att han blir blyg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HazelEye:

Nå, vad tror ni? [tard]

att ni går i sjuan


   
SvaraCitera

HazelEye:

Nå, vad tror ni? [tard]

Tror han gillar dig [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DMITRI:

att ni går i sjuan

WRONG!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HazelEye:

DMITRI: att ni går i sjuan
WRONG!

[shake][censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

byt bild till att börja med[y]


   
SvaraCitera

Bla bla... hhhhhhhhhhhh ne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera