Aviseringar
Rensa alla

Tecken på att hon gillar mig


Ämnesstartare

Hej, träffat en ganska blyg tjej som jag gillar, dock vet jag inte om hon känner desamma. Vilka är de klassiska tecknen på att en tjej gillar en?
Tar även emot tips om vad jag kan göra för att få henne att gilla mig.

All hjälp uppskattas! Tack på förhand:)


   
Citera
Ämnesstartare

Hon ställer sig frivilligt i ditt kök.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gärna seriösa svar..


   
SvaraCitera

Hon ställer sig frivilligt i ditt kök.


   
SvaraCitera

LimE:

Vilka är de klassiska tecknen på att en tjej gillar en?

Det är bättre om du frågar henne. Tycker du inte?
Annars kan du googla på "tecken på att en tjej gillar en"
Personligen tycker jag att det är slöseri med tid. Tycker som sagt att du ska fråga, rakt på sak, sen är det klart. Vi får hoppas att hon vågar vara ärlig.

LimE:

Tar även emot tips om vad jag kan göra för att få henne att gilla mig.

Det finns inget som heter "få henne att gilla mig". Inte i min ordbok iaf 🙂 Var bara dig själv och låt tjejen avgöra om det är något att ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barfota:

Det finns inget som heter "få henne att gilla mig". Inte i min ordbok iaf 🙂 Var bara dig själv och låt tjejen avgöra om det är något att ha.

håller helt med.

LimE:

Vilka är de klassiska tecknen på att en tjej gillar en?

Vette fan om det finns några "klassiska tecken" egentligen. Alla är väl olika. Utgår jag från mig själv så tror jag att killar har väldigt svårt av avgöra om jag gillar dem. Är själv rätt blyg. Om jag är intresserad av någon försöker jag väl typ dra ut på stunder man träffas eller pratar.


   
SvaraCitera

intressera dig för hennes små egenheter.


   
SvaraCitera

doog:

Hon ställer sig frivilligt i ditt kök.

ah ok, känner igen dig nu

ont: Hon är.. trevlig? Fast nä det är man ju ändå... hon vill umgås och sådant, ja. Fast det är ju omöjligt att säga hur hon tänker och känner.


   
SvaraCitera

Hon är på?


   
SvaraCitera

LimE:

Hej, träffat en ganska blyg tjej som jag gillar, dock vet jag inte om hon känner desamma. Vilka är de klassiska tecknen på att en tjej gillar en?

OOOOOOOOHp precis så känner jag just nu för en tjej :$.. är också nyfiken på hur det märks bäst. Se min tråd angående kärleksråd.


   
SvaraCitera

Barfota:

Tycker som sagt att du ska fråga, rakt på sak, sen är det klart.

Det kan ju inte vara en bra lösning..
Den tjej jag gillar hon är ganska känslosam efter en längre relation med hennes X och jag kan då inte anfalla med såna ord och förvänta mig samma ord tillbaka, tar tid!


   
SvaraCitera

tycker du ska säga "hej jag heter emil, gillar du mig såsom jag gillar dig?"


   
SvaraCitera

isola:

ah ok, känner igen dig nu

[love]


   
SvaraCitera

hon ligger med din bästa vän[smile]


   
SvaraCitera

Linus_89:

Det kan ju inte vara en bra lösning..

Jag förstår inte hur du annars ska göra. Bara vänta och se om hon säger något först?


   
SvaraCitera