Aviseringar
Rensa alla

Tecken på att hon leker svårfångad?


Ämnesstartare

Om en tjej leker svårfångad, vad kan det finnas för tecken man bör leta efter? 


   
Citera

Leker svårfångad, är det typ att man egentligen inte är "svårfångad" men man låtsas att man är det?


   
SvaraCitera

FruLiten:
Leker svårfångad, är det typ att man egentligen inte är "svårfångad" men man låtsas att man är det?

typ testar om killen är samma person han utger sig vara/lika självsäker som han verkar


   
SvaraCitera
Kudhos

BlygKille17år:
Om en tjej leker svårfångad, vad kan det finnas för tecken man bör leta efter? 

Hon testar dig för att se om du är trogen till henne och inte går till någon annan trots att ni inte är ihop. 
Om hon "testar" dig så borde du skita i henne.


   
SvaraCitera

Kudhos: Om hon "testar" dig så borde du skita i henne.

eller alternativt prata om det 


   
SvaraCitera

Kudhos: Om hon "testar" dig så borde du skita i henne.

det behöver inte vara medvetet?


   
SvaraCitera

FruLiten:

eller alternativt prata om det 

eller skita i det och fortsätta som normalt


   
SvaraCitera
Kudhos

FruLiten:

eller alternativt prata om det 

Varför vara tillsammans med någon som du måste bevisa ditt värde för personen?  Hur kommer det förhållandet vara? 

Börg:

det behöver inte vara medvetet?

Fortfarande oacceptabelt för ett moget förhållande. 


   
SvaraCitera

Kudhos: Fortfarande oacceptabelt för ett moget förhållande.

Eeeeh, rätt acceptabelt faktiskt. Hon vill väl veta hans rätt ansikte innan de ingår ett moget förhållande. Killen sa inte att han är ute efter ett förhållande ens.


   
SvaraCitera

Försök fånga henne med en håv eller ett lasso. Är hon svår att fånga har du svaret


   
SvaraCitera

Börg:

eller skita i det och fortsätta som normalt

Jag tänker mer, att känner man sig tvungen till att testa sin partner på olika sätt så kanske det är värt att arbeta med de underliggande faktorerna. Men man kan ju skita i det och gå vidare. 


   
SvaraCitera
Kudhos

Börg:

Eeeeh, rätt acceptabelt faktiskt. Hon vill väl veta hans rätt ansikte innan de ingår ett moget förhållande. Killen sa inte att han är ute efter ett förhållande ens.

Inte i min bok. Pratar och tar det hellre låmgsamt och lär känna personen än testar personen. 


   
SvaraCitera

FruLiten: Jag tänker mer, att känner man sig tvungen till att testa sin partner på olika sätt så kanske det är värt att arbeta med de underliggande faktorerna. Men man kan ju skita i det och gå vidare.

Tror inte dom är "partners" ännu direkt. Ett exempel om jag börjar träffa en tjej, sen plötsligt är hon dryg/låtsas vara ointresserad osv för att se  om  jag är "needy", ingen vill väl ha en needy kille. Tror inte det är medvetet men hur ska man kunna "prata" om såna saker tänker jag...


   
SvaraCitera

Kudhos: Varför vara tillsammans med någon som du måste bevisa ditt värde för personen?  Hur kommer det förhållandet vara?

Vad menar du med "bevisa ditt värde"? 
Jag tänker mig mer att det kan vara värt att kommunicera och inte bara dumpa. 


   
SvaraCitera
Kudhos

FruLiten:

Vad menar du med "bevisa ditt värde"? 
Jag tänker mig mer att det kan vara värt att kommunicera och inte bara dumpa. 

Kommunicera är viktigt men om hon skulle öppet säga att hon testade mig så hade jag gått iväg. Det är inte okej i min bok, kanske i någonannans men inte i min.


   
SvaraCitera