Aviseringar
Rensa alla

Ted Gärdestad <3


Ämnesstartare

Jävlar vad fint han sjunger [blush][love]


   
Citera

aa due ej hemlig längre 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaaaaa. snurra du min värld:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min värld min värld du är så stoooooor [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeeeeehh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[no-no][no-no][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men det blir bättre om vi är tillsammans [love]
så mycket bättre för oss allesammans, så mycket bättre för oooooooooooss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hemlig:

fint han sjunger

Ja! [smile] specielt när man jämför med katten min farbror kördeöver häromdan -.- mawhdusjbdishdadw R.I.P katt [cry]


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

Ja! specielt när man jämför med katten min farbror kördeöver häromdan -.-

[tired][tired][tired]

Vad gillar du då för "musik"? Om du inte tycker att Ted Gärdestad är en duktig musiker är du fan helt körd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hemlig:

Om du inte tycker att Ted Gärdestad är en duktig musiker är du fan helt körd.

störd skulle jag kunna hålla med dig om men du kanske inte gillar min musiksmak ska jag kalla dig körd då?-.- [n] jag gillar inte svenska musiker överhuvudtaget(förutom Kent då xD) så piss off 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

störd skulle jag kunna hålla med dig om men du kanske inte gillar min musiksmak ska jag kalla dig körd då?-.- jag gillar inte svenska musiker överhuvudtaget(förutom Kent då xD) så piss off 🙂

Nä. Men du kan väl inte påpeka att han inte är en bra musiker även om du inte direkt gillar hans musik. Jag kan till exempel säga att Eminem är en bra rappare fast jag inte gillar hip hop.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hemlig:

Nä. Men du kan väl inte påpeka att han inte är en bra musiker även om du inte direkt gillar hans musik

jag gjorde ju det nyss xD har har ingen unik röst elr sånger = inge bra enligt mig 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

störd skulle jag kunna hålla med dig om men du kanske inte gillar min musiksmak ska jag kalla dig körd då?-.- [n] jag gillar inte svenska musiker överhuvudtaget(förutom Kent då xD) så piss off 🙂

[cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera