Aviseringar
Rensa alla

Teknik?


Åtta:

Jag förstår verkligen inte vad du menar. Antingen så är jag dum eller så uttrycker du dig på ett underligt vis. Menar du att man inte vill ha sex varje dag, eller menar du att man inte vill ha så mycket sex efter att nyhetens behag lagt sig?

Hmm... möjligt att jag uttryckte mig lite klumpigt i all min hast. Låt mig se...

Låt mig istället fråga: Vad menar du med att det blir mer jobbigt än det är värt? Vad blir jobbigt?


   
SvaraCitera
Åtta

Bacarah:

Vad menar du med att det blir mer jobbigt än det är värt?

Jag menar att den fysiska ansträngningen och det psykiska åtagandet är större än den njutning som du eventuellt kan mottaga.

Bacarah:

Vad blir jobbigt?

Själva sexakten. Framförallt delen där du äntrar hennes vagina med din stolte springare.


   
SvaraCitera

Åtta:

det psykiska åtagandet

Är det någonting som alltid blir jobbigt efter ett tag? Låter som att man tröttnat på varandra eller nått.

Åtta:

Själva sexakten.

Äsch, man får ju vara i god form [y]


   
SvaraCitera
Åtta

Bacarah:

Är det någonting som alltid blir jobbigt efter ett tag?

Jag vet inte, jag har inte provat att vara någon annan än mig själv.

Bacarah:

Låter som att man tröttnat på varandra eller nått.

Nej, verkligen inte. Men det är lite som att sticka ut och springa. Det kanske känns skönt när man väl gör det, men att komma för sig att göra det är jobbigt.

Bacarah:

Äsch, man får ju vara i god form [y]

Min kondition är inte den bästa. [blush]


   
SvaraCitera

Åtta:

Nej, verkligen inte. Men det är lite som att sticka ut och springa. Det kanske känns skönt när man väl gör det, men att komma för sig att göra det är jobbigt.

Jo, den känslan känner man ju väl igen. Men jag förstår inte hur själva initiativet till sex kan bli så jobbigt. [confused]

Åtta:

Min kondition är inte den bästa. [blush]

Haha, "ut och spring då" [blush]


   
SvaraCitera
Åtta

Bacarah:

Men jag förstår inte hur själva initiativet till sex kan bli så jobbigt. [confused]

Du har å andra sidan aldrig haft sex. [zzz]

Bacarah:

Haha, "ut och spring då" [blush]

Hahaha, skulle aldrig falla mig in! [bigsmile] (förrän jag blir tjock)


   
SvaraCitera

Åtta:

Du har å andra sidan aldrig haft sex. [zzz]

Och det är just därför jag ställer alla dessa frågor [y]
Nej, men... Kan väl förstå att det kan bli så. Sexet kanske blir utslitet! Man får väl ta det lite lugnt [cute]

Åtta:

Hahaha, skulle aldrig falla mig in! [bigsmile] (förrän jag blir tjock)

Hade inte haft några som helst problem att ta sig ut och springa om det inte var för det håll jag alltid tycks få. Vill aldrig ge sig [n]


   
SvaraCitera
Åtta

Bacarah:

Man får väl ta det lite lugnt [cute]

Tjejer vill dock inte det. [n] Inte enligt min erfarenhet i alla fall.

Men jag överdriver lite. [blush]


   
SvaraCitera

Åtta:

Tjejer vill dock inte det. [n]

Haha! Vilken otur du har [blush]


   
SvaraCitera
Åtta

Bacarah:

Vilken otur du har [blush]

Njae, jag känner mig extremt lyckligt lottad som har fått precis den tjej jag vill ha. Att vår sexdrift skiljer sig är ett pris jag mer än gärna kan betala. Och det är ju inte som att jag inte njuter av sex. Jag vill bara inte ha det lika ofta som henne.


   
SvaraCitera

Åtta:

Jag vill bara inte ha det lika ofta som henne.

Jag tror att det skiljer från person till person. De flesta trådar talar ju för att killarna vill oftare än tjejerna.

Du kanske är mer asexuell än andra eller så är hon mer sexuell än andra.


   
SvaraCitera

Åtta:

Njae, jag känner mig extremt lyckligt lottad

Haha, jo jag var väl lite sarkastisk.[rolleyes]

Men det är ju fint [smile] Vill ha någon att bara krama. Mys > Sex [cute]
Fast jag har inte haft sex men ändå!


   
SvaraCitera

Åtta:

dr

Var det inte han som hade en sexgalen flickvän, eller tar jag fel kanske, var längesen vi pratade, heh.


   
SvaraCitera
Åtta

bitch:

De flesta trådar talar ju för att killarna vill oftare än tjejerna.

Jag tror att de flesta killar som skriver att de vill ha sex stup i kvarten är de killar som inte får något. Jag vet själv att när jag har perioder som jag inte får något så vill jag väldigt, väldigt gärna ha sex. Men när tillgången är närmast ändlös så är det inte lika lockande.

Bacarah:

Vill ha någon att bara krama. Mys > Sex [cute]

Agreed. Dock är en kombination bäst. [y]

grodanboll_:

Var det inte han som hade en sexgalen flickvän

Jag? Njae, min nuvarande är rätt normal. Däremot hade jag en tidigare som var rätt sexgalen.


   
SvaraCitera

Åtta:

Jag? Njae, min nuvarande är rätt normal. Däremot hade jag en tidigare som var rätt sexgalen.

Mhm, var hon jag menade. vad var det nu.. chokladpennor? [shake]


   
SvaraCitera