Aviseringar
Rensa alla

Tele2 abonnemang


Ämnesstartare

Skentrevlig:

Den borde fungera.

det gjorde den inte [tard][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lishaa:

jag har tele2 abonnemang de asbra

Vilket? [cute]

enhimmelskdrog:

varför abonnemang? :c kontantkort är mycket simplare

Venne, känns skönare utan, men får se hur det blir, nu försöker ja bara lära mig lite eftersom ja inte kan nåt om abonnemang [cute]

Skentrevlig:

Beroende på vilket av korten du har.

Tack för hjälpen! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Venne, känns skönare utan, men får se hur det blir, nu försöker ja bara lära mig lite eftersom ja inte kan nåt om abonnemang [cute]

kan inte jag heller, orkar inte lära mig heller så jag håller mig till kontant [blush]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

det gjorde den inte

[tired][mad]

http://www.mecenat.se
http://www.csn-kortet.se/

-> Studentrabatter
-> Tele & Telefoni
-> Tele 2
-> Framme
[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Vilket?

kompis[wink] de najs lovar 49:- avgift
alla ja känenr har typ comvig så betalar typ 100 i månaden bara woo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skentrevlig:

Studentrabatter

okej jag tar tillbaka det jag sa innan, låter helbra ju [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lishaa:

kompis de najs lovar 49:- avgift
alla ja känenr har typ comvig så betalar typ 100 i månaden bara woo

Du betalar bara 50 kr per månad? :O Så du har bara 50 kr att ringa o smsa osv för? Om du skulle smsa folk utan comviq? :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Du betalar bara 50 kr per månad? :O Så du har bara 50 kr att ringa o smsa osv för? Om du skulle smsa folk utan comviq? :O

ja! men alla jag känner har typ d därför, om inte kanske 150 då lix fortfarande billigt :))))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller alltså, 49 är avgiften, så kan ja ringa för hur mkt ja vill men 49 ingår redan haha är asdålig på att förklara 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lishaa:

ja! men alla jag känner har typ d därför, om inte kanske 150 då lix fortfarande billigt :))))

Aaa men om dom inte har comviq, då har du bara 50 kr att ringa o smsa för? För jag ska ha en surfmobil så måste ju ha pengar till att surfa me också 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Aaa men om dom inte har comviq, då har du bara 50 kr att ringa o smsa för? För jag ska ha en surfmobil så måste ju ha pengar till att surfa me också 😀

nej asså ja kan ju ringa för hur mkt ja vill? menar att även om ja inte ringer/smsar för nåt så måste ja alltid betala 49 spänn i avgift, men oftast så ringer ja o smsar för 50 i månaden så blir d 50 plus 49 lix fattar du 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lishaa:

nej asså ja kan ju ringa för hur mkt ja vill? menar att även om ja inte ringer/smsar för nåt så måste ja alltid betala 49 spänn i avgift, men oftast så ringer ja o smsar för 50 i månaden så blir d 50 plus 49 lix fattar du 😀

Ahaa, så allt man surfar o ringer o smsar för blir extra kostnad :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Ahaa, så allt man surfar o ringer o smsar för blir extra kostnad :O

ja om de ej har comviq/tele2 då, men om du känner många som har d så e d ju najs!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lishaa:

ja om de ej har comviq/tele2 då, men om du känner många som har d så e d ju najs!

Låter bra, va heter det :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Låter bra, va heter det :O

tele2 kompis? 😀


   
SvaraCitera