Aviseringar
Rensa alla

telefon modeller.


Ämnesstartare

vilka telefon modeller gillar du bäst och mindre? många kommer säkert säga ''iPhone'' såklart men alla har olika åsikter hehe.


   
Citera

Ulefone amor 7


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jimwolvi:
Ulefone amor 7

hmm har aldrig hört talas om det namnet. är det en bra telefon?


   
SvaraCitera

agnesberg:

hmm har aldrig hört talas om det namnet. är det en bra telefon?

Japp men svåra att få tag i då den är inte på svenska marknaden så mycket fin på en hemsida men köpte min av en nära vän


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jimwolvi:

Japp men svåra att få tag i då den är inte på svenska marknaden så mycket fin på en hemsida men köpte min av en nära vän

jaha det är en sån där hemlig telefon som inte är lätt att få tag på i sverige kanske?


   
SvaraCitera

Aa den är från China och är en arbetsplats anpassade mobil då den är otroligt stryk tålig


   
SvaraCitera

PS söker på namnet på Youtube 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jimwolvi:
Aa den är från China och är en arbetsplats anpassade mobil då den är otroligt stryk tålig

aa china är ganska bra på det de gör! 


   
SvaraCitera

agnesberg:

aa china är ganska bra på det de gör! 

jo då


   
SvaraCitera

Jag tillhör den där mikroskopiska superlilla klicken användare som egentligen inte gillar smartphones utan föredrar riktiga datorer, stationära som laptops. Tycker att utvecklingen med mobiltelefoner TOTALT HAR BALLAT UR.  GråterTumme nedArg

Så jag använder en supergammal 2G GSM Siemens mobil dagtid på jobbet och en nyare 4G LTE Nokia på fritiden. Köpt båda av ett elektronikproffs. Båda mobilerna kan väl mer klassas som "retro". Finns nog många som inte ens sett dom ute i butik.

Här har du två bilder på mina mobiler. Den första är min "jobb-mobil" som klarar av ALLT dvs falla rakt ner i asfalten från 3 meters höjd eller köras över med bilen.
Den andra är min "privat-mobil" och kommentar är överflödig.

siemens-m65-elektronikfreak.jpg

nokia-lumia-635-elektronikfreak.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

* Fantomen *:
Jag tillhör den där mikroskopiska superlilla klicken användare som egentligen inte gillar smartphones utan föredrar riktiga datorer, stationära som laptops. Tycker att utvecklingen med mobiltelefoner TOTALT HAR BALLAT UR.  GråterTumme nedArg

Så jag använder en supergammal 2G GSM Siemens mobil dagtid på jobbet och en nyare 4G LTE Nokia på fritiden. Köpt båda av ett elektronikproffs. Båda mobilerna kan väl mer klassas som "retro". Finns nog många som inte ens sett dom ute i butik.

Här har du två bilder på mina mobiler. Den första är min "jobb-mobil" som klarar av ALLT dvs falla rakt ner i asfalten från 3 meters höjd eller köras över med bilen.
Den andra är min "privat-mobil" och kommentar är överflödig.

siemens-m65-elektronikfreak.jpg

nokia-lumia-635-elektronikfreak.png

jaha du tillhör alltså den gamla versionen fortfarande? Glad


   
SvaraCitera