Aviseringar
Rensa alla

telefonproblematik. lite hjälp här tack ! !


Ämnesstartare

nu är det så att min iphone 3gs helt tackat för sig och går inte att laga längre. så nu till frågan. borde jag svika alla iphone älskare och beställa hem en samsung galaxy. eller ska jag lägga ut lite mer pengar och skaffa min en iphone 4. eller ska jag använda någon gammal skit mobil ett tag för att sedan sattsa på att skaffa en iphone 5? Har hört att det kommer komma nån slags budjet variant av den som ska vara ungefär lika bra, men att olika tjänster är lite mer internetberoende. inte säker på faktan kring 5an dock. men, vad tror nu är smartast?


   
Citera
Ämnesstartare

jag kan väl åtminstone få ett oseriöst svar? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köp en bra telefon istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

köp en bra telefon istället

haha, vad är en bra då? känner dock att det bör vara en mobil som har liknande funktioner och möjligheter att vara uppdaterad som i dessa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

k att det bör vara en mobil som har liknande funktioner och möjligheter att vara uppdaterad som i dessa.

99% av alla telefoner osm säljs av de större kedjorna har i princip samma funktioner, det är onödigt att köpa en ifån för 4-5 tusen när du kan köpa något helt likvärdigt för hälften.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

99% av alla telefoner osm säljs av de större kedjorna har i princip samma funktioner, det är onödigt att köpa en ifån för 4-5 tusen när du kan köpa något helt likvärdigt för hälften.

samsung galaxy s 2, kan det vara ett bra alernativ?


   
SvaraCitera

eeeema:

samsung galaxy

S1 eller S2?

Har en S1a, och den är rätt dålig orginal. Men om du känner någon, eller är lite, kunnig så kan du få den att bli otroligt mysig och bra.


   
SvaraCitera

eeeema:

samsung galaxy s 2, kan det vara ett bra alernativ?

Dyrare, men mycket mycket bättre i prestanda [party]


   
SvaraCitera

S2an är dock inte alls lika skön att hålla i handen. Den är lite för stor, anser jag och ett par till som jämfört


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Har en S1a, och den är rätt dålig orginal. Men om du känner någon, eller är lite, kunnig så kan du få den att bli otroligt mysig och bra.

Slumpartad:

S2an är dock inte alls lika skön att hålla i handen. Den är lite för stor, anser jag och ett par till som jämfört

tror nog ändå s2 är det ända alernativet. är i alla fall bara den jag funderat på [smile] fast det är klart, vet inte hur mycket som krävs att göra. men jag har haft jailbreakad iphone och grejat en del med den. vilket jag klarat av själv [cool]


   
SvaraCitera

eeeema:

men jag har haft jailbreakad iphone och grejat en del med den. vilket jag klarat av själv [cool]

Tror det är lite mer jobb bakom att Roota en Android å så. S2an var dock jävligt lätt sa bror min.

Föreslår MIUI-romen. Den är så jävla underbar att jag vet inte vad. Den har ALLT typ [cute] Å så är den snabb som fan (orginal i S2 och S1 är skit på den fronten heheh)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Tror det är lite mer jobb bakom att Roota en Android å så. S2an var dock jävligt lätt sa bror min

okej okej [smile]

Slumpartad:

Föreslår MIUI-romen. Den är så jävla underbar att jag vet inte vad. Den har ALLT typ Å så är den snabb som fan (orginal i S2 och S1 är skit på den fronten heheh)

har jag fel om jag säger att den ser lite ut som en iphone då? har dålig koll på android, hehe


   
SvaraCitera

eeeema:

har jag fel om jag säger att den ser lite ut som en iphone då? har dålig koll på android, hehe

Den är väldigt lik i orgnialtema

Men grejen med MIUI är att allt från låsskärmen till ikoner, till SMSprogramet, till menyer, till statusbaren till fan vet allt är modifierbart med bara ett fingerknäpp typ [party][party]

Men ja, den har i princip tagit det som är fint med en Iphone och fuseat den med allt som är undebart med en android.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Men ja, den har i princip tagit det som är fint med en Iphone och fuseat den med allt som är undebart med en android.

låter ju grymt bra [y] är sugen på en vit galaxy s2 nu. kanske borde klicka hem en direkt, hehe


   
SvaraCitera

eeeema:

låter ju grymt bra [y] är sugen på en vit galaxy s2 nu. kanske borde klicka hem en direkt, hehe

Gör så [wink] Å roota direkt [wink][wink][wink] Det är värt det, jag lovar [party]


   
SvaraCitera