Aviseringar
Rensa alla

TELEFONSEX


Ämnesstartare

Jo är verkligen i behov av telefonsex eftersom min pojkvän bor 40 mil ifrån mig och vi träffas bara 2-3 gånger i månaden.
Men helt ärligt så är jag helt usel på "sextalk"!
Hur ska jag inleda samtalet och föra samtalet vidare så det inte blir pinsam tystnad? [confused]

Har ni någon erfarenhet och vill dela med er så skulle det vara skitbra. Och ni killar kan ju gärna säga vad ni skulle vilja höra från tjejen ni hade telefonsex med?[y]


   
Citera

Ring mig så ska jag lära dig:
0736 879 125 [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smileback:

min pojkvän

[no-no]


   
SvaraCitera

Telefonsex suger. Skaffa ett nytt förhållande med någon man kan vara fysisk med istället.


   
SvaraCitera

smileback:

min pojkvän

[no-no]

Ja men han behöver ju inte va med nu första gången [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej tack, älskar min pojkvän[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

buuuuuuuump


   
SvaraCitera

smileback:

buuuuuuuump

MusPlupp:

0736 879 125 [wink]

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MusPlupp:

MusPlupp:

0736 879 125

Tänker fortförande inte ringa dig haha![wink][bigsmile]


   
SvaraCitera

smileback:

Tänker fortförande inte ringa dig haha![wink][bigsmile]

Hehe det är inte mitt nummer heller [blush]


   
SvaraCitera

Börja med att du är kåt. Om du nu är det. Är väl inte så svårt, prata om vad ni vill med varandra.


   
SvaraCitera

Du ska inte säga en massa fraser heller. Säg vad du vill göra med honom, vad du gör med dig själv och hur du känner ba


   
SvaraCitera

Hej jag är kåt, jag vill spy ner hela dig och göra ......

SÅ HAR DU HAN RIKTIGT ;D


   
SvaraCitera

smileback:

Men helt ärligt så är jag helt usel på "sextalk"!Hur ska jag inleda samtalet och föra samtalet vidare så det inte blir pinsam tystnad?

om dt ska bli riktigt bra. sä börja med att onanera och kåta upp dej själv. försök helst o bli så kåt att du skulle kunna knulla skallen ur någon precis just då
sen ringeru killen och säger precis va du gör just då. resten kommer av sig själv [wink]


   
SvaraCitera

lost_in_space:

om dt ska bli riktigt bra. sä börja med att onanera och kåta upp dej själv. försök helst o bli så kåt att du skulle kunna knulla skallen ur någon precis just då
sen ringeru killen och säger precis va du gör just då. resten kommer av sig själv [wink]

Verkar som någon har varit i den situationen själv[wink]


   
SvaraCitera