Aviseringar
Rensa alla

Telefonsex eller cybersex?


honey_doll:

hahah du liknar ju en om de du på bilden [badgrin][wink][crazy]

Ja, självklart är det jag på bilden. Det trodde jag alla förstod.


   
SvaraCitera

har inte testat tele6 men jag skulle säker tycka att det var jobbigt, eftersom att jag inte gillar att prata i telefon[zzz]


   
SvaraCitera

Personligen tycker jag cybersex slår telefonsex. Man känner sig så dum när tjejen stönar jättemycket i telefon och man själv inte är lika högljudd. Om man verkligen gillar tjejen och hon gillar dig så är det säkerligen fantastiskt.


   
SvaraCitera

Graboid:

Ja, självklart är det jag på bilden. Det trodde jag alla förstod.

hahah okeeiii ne de visste jag inte att de var du på din bild trode det var nån känd typ lr nått [confused]


   
SvaraCitera

honey_doll:

hahah okeeiii ne de visste jag inte att de var du på din bild trode det var nån känd typ lr nått

Ack så fel man kan tro, men å andra sidan brukar ju inte fejks som du ha särskilt mycket hjärnceller heller.


   
SvaraCitera

va fejks din mamma e fejk fattar ru äcklel djävla gammling peddo vad fan gör du här skaffa liv, väx upp det e för ungdommar inte gammlingar denna webbsida så gå och hitta dig en webbsidar för 60+ hahaha webbsida dra din fula feta fula gammling vad fan gör du här svara inte på mina inlägg utan på den som skapa tråden din omogna **** fulis stik

Graboid:

Ack så fel man kan tro, men å andra sidan brukar ju inte fejks som du ha särskilt mycket hjärnceller heller.


   
SvaraCitera
Piffa

Niveus:

Personligen tycker jag cybersex slår telefonsex. Man känner sig så dum när tjejen stönar jättemycket i telefon och man själv inte är lika högljudd. Om man verkligen gillar tjejen och hon gillar dig så är det säkerligen fantastiskt.

Jag är beredd att hålla med dig, (men "killen" i ställe tför tjejen då)..Men tycker det finns både för- och nackdelar i jämförelsen mellan de sakerna.

Fördelen med telefonen är att man ändå hör varandra lite och så. Fördelen med cyber är att det blir mer beröring genom orden och så. Svårt att förklara.


   
SvaraCitera

Jag har inte varit med om något av det.. :/


   
SvaraCitera

[wink]c6??[crazy]


   
SvaraCitera
loita

Pappbox:

det beror på vilken telefon man använder tycker jag, vissa glider bättre och andra är helt omöjliga

hahahahah[bigcheers]


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera

Verkar jävligt fail.


   
SvaraCitera

Hade cybersex med en tjej hon blev gravid och det var rätt pinsamt


   
SvaraCitera

Videosamtal eller telefon/skype samt cam är väl relativt bra. Enbart cam eller telefon är dock rätt tråkigt.


   
SvaraCitera

MiloQ:

Ni som har haft det, har det funkat bra?

funkar massa bra:) kanske det enda alternativet i ett distansförhållande. Telesex är mkt bättre än cyber sex:) Men tummen upp för telesex!


   
SvaraCitera