Aviseringar
Rensa alla

Telefonsex otrohet


Ämnesstartare

Hej jag upptäckte att min kille regelbundet besöker en sida som heter www.porrprinsessor.se

och har förstått efter att han regelbundet ringer telefonsex linje. Jag känner mig kluven över hur jag skall hantera detta, han är äldre än mig, 39 år och har mycket pengar att röra sig med. Jag känner mig ledsen och sviken, men sammtidigt lättad över att han kanske väljer detta alternativ isället för fysisk otrohet??!!

NI KILLAR som ringer telefonsex, varför gör man det, är det ett alternativ till otrohet, eller vad handlar det om??

Mvh "Mia"


   
Citera

Troll eller puckad eller naiv eller sexleksak.

Berätta mer om din pojkvän... [bigsmile]


   
SvaraCitera

inte ok..


   
SvaraCitera

säg åt honom att det inte är ok för dig...


   
SvaraCitera

Prata med honom om det, så får du svaren.


   
SvaraCitera

han kanske har någon förtryckt fetish, jag tycker personligen inte att du ska hata honom för det, prata med honom och försök att utveckla något nytt slags sätt att ha sex på, han kanske gillar roleplay, prata med han

skinkmacka:

w


   
SvaraCitera

Myksa:

Troll eller puckad eller naiv eller sexleksak.

Berätta mer om din pojkvän...

xDD[love]


   
SvaraCitera

Jag själv hade inte tyckt det var okej och försökt prata med honom om det. Känns ju lite som han inte får vad han vill ha av mig annars :/


   
SvaraCitera

Ptja, har ni pratat om vad som är ok eller inte? Han kanske inte tycker att det där är värre än att surfa porr [cute]


   
SvaraCitera

skinkmacka:

han är äldre än mig, 39 år

Och du är...? [crazy]


   
SvaraCitera

Myksa:

Berätta mer om din pojkvän... [bigsmile]


   
SvaraCitera

Spelar väl ingen roll hur mycket pengar han har att röra sig med :S
Är det inte okej för dig så säg det.


   
SvaraCitera

Rödingajävel:

Och du är...?

Precis vad jag också undrar...


   
SvaraCitera
Draft

han använder det väl som porr antar jag och är väl lite old fashion över det, det är väl lite som att betala för en webcamshow. tycker väll porr är ok att titta på i förhållande men jag är lite kluven till när det blir interaktivt. man kan tänka sig att han får ut någon slags fantasi som han inte vågar berätta för dig om, som han är rädd ska förstöra ert förhållande med (han kanske låssas att han våldtar eller liknande).
jag vet inte alls, men du kan ju fråga lite hur han ser på det, och varför inte telefonsexet funkar med dig, jag menar det är ju inte så att det är mindre rollspel för att han ringer de tjejerna än att du låssas vara någon annan (om det är det han tänder på )


   
SvaraCitera

det hade inte varit ok fölr mig att ha en 40 årig pojkvän heller.


   
SvaraCitera