Aviseringar
Rensa alla

TELEFONSEX UNDER 18 ÅR


Jag har för mig att det finns telefonlinjer där tjejer ringer in gratis, medan killar betalar. Men, där tjänar du inget om det är det du är ute efter. 

För att kunna tjäna nånting måste du bli anställd, och för att bli anställd på ett sådant jobb kan jag garantera att de endast söker de som är över 18 år. Du får antingen vänta 2 år, eller hitta en annan inkomst. 


   
SvaraCitera

stoner:

Det finns väl många yrken och sysselsättningar som folk utför för sin ekonomiska överlevnad som kanske inte alltid är en drömsysselsättning.

Pratar även om folk som gör det i vanliga relationer och så

Men tack för att du lärde mig att det finns mindre önskade jobb, hade aldrig haft koll på det på egen hand


   
SvaraCitera

Inte Jung:

Pratar även om folk som gör det i vanliga relationer och så

Men tack för att du lärde mig att det finns mindre önskade jobb, hade aldrig haft koll på det på egen hand

ingen orsak gubbben, ibland får man ta tag i saker på egen hand 😛


   
SvaraCitera

nicknick: Jag har för mig att det finns telefonlinjer där tjejer ringer in gratis, medan killar betalar. Men, där tjänar du inget om det är det du är ute efter.

För att kunna tjäna nånting måste du bli anställd, och för att bli anställd på ett sådant jobb kan jag garantera att de endast söker de som är över 18 år. Du får antingen vänta 2 år, eller hitta en annan inkomst.

Det vanligaste är väl att tjejerna kör i "egen regi" som det heter. Det finns ju säkert hundratals med kontaktsajter med inriktning på SEX där tjejer erbjuder telefonsex. Det vanligaste är väl att mannen får maila tjejen och göra direktinbetalning via Swish eller banköverföring och sedan ringer tjejen upp mannen och ger honom den telefonsex han har betalat för. Med eller utan kamera. Utan kamera brukar vara billigare. MED kamera brukar vara dyrare.

I ovanstående exempel går det ju aldrig att kolla hur gammal tjejen är - 15 år eller 25 år??? Och garanterat FRITT från könssjukdomar. Mycket glad


   
SvaraCitera

Hej, ville bara fråga gällande telefonsex/telefontjänster... Jag strövar genom sidor där någon kan hitta ett deltidsjobb eller studentjobb och stötte på den här webbplatsen https://mysjobb.nu/ . Jag tycker att du borde vara mer kunnig än jag om detta, så tycker du att det här är en pålitlig webbplats? Har någon stött på det tidigare eller haft någon erfarenhet?

Tack!


   
SvaraCitera

Emmannn12:
Tror ni att de på något sätt skulle funka att jobba med telefonsex när man är under 18 (är 16) .Utan att mina föräldrar anar något? Är det olagligt och hur gör man med skatt osv !Svar uppskattas!

Det kan vara olagligt för den som gör det med dig om personen är över 18 och som du är i någon slags beroendeställning till, någon du bor hos som betalar för ditt uppehälle (som du är eller inte är släkt med). Men så länge det är någon som du inte är i beroendeställning till personen även om denne är äldre än dig så är det nog inga större problem.
Ja alltså är du i källaren eller nånstans där du kan vara för dig själv utan att dina föräldrar hör dig så lär de nog inte märka något. Gör inte för mycket ljud hur som helst, ju mindre ljud man har för sig desto mindre chans att bli upptäckt. Lycka till med telefonsexet! Glad


   
SvaraCitera

Emmannn12:
Tror ni att de på något sätt skulle funka att jobba med telefonsex när man är under 18 (är 16) .Utan att mina föräldrar anar något? Är det olagligt och hur gör man med skatt osv !Svar uppskattas! är du en tjej?


   
SvaraCitera