Aviseringar
Rensa alla

TELENOR- GRATIS SMS?


Ämnesstartare

jag har nyss skaffat telenor och jag undrar iaf man kan få gratis sms på nåt sätt? jag hade telia förut och då kunde man skicka fritt i en månad för 99kr... finns det något liknade någon som vet??

jag e sms galen!! jag smsar typ 250 om dag och det blir mycket pengar i måndaden![n]


   
Citera
Ämnesetiketter

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa comviq kompis?? där har du gratis sms för en hel månad, om du tankar 75kr och så ringer man väldigt billigt också, skitbra ju 🙂


   
SvaraCitera

melizzan:

jag e sms galen!! jag smsar typ 250 om dag och det blir mycket pengar i måndaden![n]

[chocked]

3Fastpris


   
SvaraCitera

afg93:

Skaffa comviq kompis?? där har du gratis sms för en hel månad, om du tankar 75kr och så ringer man väldigt billigt också, skitbra ju 🙂

om man ska smsa 200 sms per dag så finns det inget bättre än comviq kompis! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

om man ska smsa 200 sms per dag så finns det inget bättre än comviq kompis![y]

Exakt! 😀 speciellt när så många andra oxå har de, snacka i 2h för knappt en krona me en annan som har comviq kompis, finns inget bättre xD


   
SvaraCitera

afg93:

Exakt! 😀 speciellt när så många andra oxå har de, snacka i 2h för knappt en krona me en annan som har comviq kompis, finns inget bättre xD

jaa [bigsmile] har man det ensam och inte någon annan har det som man känner... så är det ju [n]
föresten vet inte om du har csn-kortet men man kan typ betala 19:- / månad för comviq kompis istället för 75:- om man har det kortet [crazy]
fast det kanske gäller för abbonemang [shake]


   
SvaraCitera

melizzan:

jag hade telia förut och då kunde man skicka fritt i en månad för 99kr... finns det något liknade någon som vet??

Det finns exakt samma grej på telenor, eller fritt är max 5000sms men jag tvivlar på att telia har det annorlunda. Smsa SVERIGESMS/SMSSVERIGE(glömmer alltid vilket det är) till 222


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

melizzan:

jag hade telia förut och då kunde man skicka fritt i en månad för 99kr...

kill_enemy:

3Fastpris

Tre har ju annars ett tillägg till vanliga abonnemang "3SMS Flat" för 99 kr, men nu var det ju förvisso telenor det gällde [crazy]

Hittat på Telenors sida: ​SMS Fritt Sverige


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera