Aviseringar
Rensa alla

Telia vs Tele2


Ämnesstartare

Ska nog överväga Telia, har bara 2 veckor bindningstid på Tele2 kvar och Tele2s teckning suger på pendeltåget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Ska nog överväga Telia, har bara 2 veckor bindningstid på Tele2 kvar och Tele2s teckning suger på pendeltåget

Beroende på vilken region man bor i fungerar olika operatörer bäst verkar det som. Du bor i Fjollholm om jag minns rätt? 3 ska tydligen vara bra där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Du bor i Fjollholm om jag minns rätt?

Jo precis haha, alltså det är drygt att inte kunna prata i telefon på tåget. Har Telia i min galaxy surfplatta och den har Internet hela vägen. Så jag antar att det borde gå att prata i telefon på tåget om man har Telia, men det kanske beror på hur bra telefon man har också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

men det kanske beror på hur bra telefon man har också?

Borde väl du veta bättre än mig ^^
Men ja, telefonens mottagning har väl en del i det att göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Borde väl du veta bättre än mig ^^

Jag har bara haft iPhones haha. Kanske borde provat något annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HÄDELSE!


   
SvaraCitera
kachin

Tele2 har jag.. så ha kvar det om du vill fortsätta ringa gratis till mig mrman[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Paseo

jag gillar telia. dom har bra o snälla reklamfilmer o dom har en lila affär med en trevlig man i som jobbar.
mannen på telia gav mig halebop rubbet, 249kr/mån, jag vet inte hur det gick till, men det står iaf fortf telia på telefonen. o den fungerar mkt bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

mannen på telia gav mig halebop rubbet, 249kr/mån, jag vet inte hur det gick till, men det står iaf fortf telia på telefonen. o den fungerar mkt bra.

Var det abonnemanget jag fundera på, det är Telia bara att det är Halebop, som är ett varumärke som tillhör Telia. Går att beställa från mecenat.se för 199kr så jag tycker att det verkar kalas [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Telia.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tele2


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Telia.

Ps kollade Peep show S8e1 igår wööööö


   
SvaraCitera

mrman:

Ska nog överväga Telia, har bara 2 veckor bindningstid på Tele2 kvar och Tele2s teckning suger på pendeltåget

har för mig att min täckning brukade försvinna typ vid skogås när jag bodde i handen, fast iofs så har jag för mig att det drabbade folk med comviq också (och de har väl samma nät som tele2?)


   
SvaraCitera

Har Telia, eller rättare sagt Halebop, men det är bara för att jag bor där jag bor. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Telia Mobil Flex Medium


   
SvaraCitera