Aviseringar
Rensa alla

Teman i Google Chrome


Ämnesstartare

(kan vara gammal nyhet [cute])

exempel​​:
Image

Det enda jag tycker chrome saknar för att jag utan tvekan kommer gå över är cover flow i historiken som safari har, det är verkligen awesome. Annars föredrar jag chromes enda multi-adress-sök-fält-grej och att man bara behöver börja skriva in yo-- och sen trycka tab för att kunna söka på youtube.

Vad tycker ni?

...okej det verkar inte funka att skapa det här i chrome [tard] wtf. safari ftw


   
Citera
Åtta

Så gräsligt fult. Är det bara jag som vill att alla mina program ska använda sig av det systemtema jag valt, och inte se ut som en jävla julgran? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur installerar man temat då? jag kan inte öppna filen [sad]

F.ö stolt Chrome-användare, inkognitokonto fönsterna och det inbyggda rättstavningssystemet är ovärderligt sena nätter ([wink][wink])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Koffein:

F.ö stolt Chrome-användare, inkognitokonto fönsterna och det inbyggda rättstavningssystemet är ovärderligt sena nätter ()

hahaha jo. jag körde chrome när jag hade vista men det fanns inte till leopard när jag skaffade mac och nu är jag fast i safari typ XD

Koffein:

hur installerar man temat då? jag kan inte öppna filen

om du har senaste versionen är det bara att gå trycka på "använd tema" eller vad det var så kommer det automatiskt, iaf för mig som har mac.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

om du har senaste versionen är det bara att gå trycka på "använd tema" eller vad det var så kommer det automatiskt, iaf för mig som har mac.

ah, tack [smile] får prova när jag kommer hem...


   
SvaraCitera
Åtta

Koffein:

inkognitokonto fönsterna och det inbyggda rättstavningssystemet

Finns inte det i typ alla moderna browsers? Jag vet då åtminstone att Firefox har det, och det skulle förvåna mig om inte IE8 och Safari också hade det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Finns inte det i typ alla moderna browsers? Jag vet då åtminstone att Firefox har det, och det skulle förvåna mig om inte IE8 och Safari också hade det.

ingen aning om vilka andra webbläsare som har det, jag bytte ifrån IE och det hade inget av vardera...

(jag fick temat att fungera [smile])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle vart intressant om man hade sådant ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Finns inte det i typ alla moderna browsers? Jag vet då åtminstone att Firefox har det, och det skulle förvåna mig om inte IE8 och Safari också hade det.

safari har inte det :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera