Aviseringar
Rensa alla

Tennisspelare hitta hit!


Ämnesstartare

Vilka här spelar tennis? Vilken klubb isf? [cool]
Hur mycket tränar ni? Satsar ni? Tävlar?

Jag spelar och har spelat sen jag var högst åtta år gammal. Spelar för Bålsta tk [smile] Satsar ganska mycket och så fort efter skolan drar jag till hallen och tränar minst två timmars träning + fyspass. Tävlar varje helg och det går väldigt bra!


   
Citera

Hihi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilplayer:

Vilka här spelar tennis? Vilken klubb isf? [cool]
Tränar i VTS i växjö där alla superstjärnor varit 🙂

lilplayer:

Hur mycket tränar ni? Satsar ni? Tävlar?

Tränar så mkt ja kan, oftast 4dar i veckan[smile] men har inte börjat tävla än, men ska


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilplayer:

Vilka här spelar tennis? Vilken klubb isf? [cool]

Tränar i VTS i växjö där alla superstjärnor varit 🙂

lilplayer:

Hur mycket tränar ni? Satsar ni? Tävlar?

Spelar så mkt ja kan, oftast 4dar i veckan[smile] men har inte börjat tävla än, men ska. Just nu går de piss


   
SvaraCitera

jag känner mig så dum jag spelade sen jag var 4 och när jag var 8år gammal blev jag erbjuden att spela med seniorerna men jag ville inte därför att dom mobbade mig alltså dom som var seniorer var 2 år äldre än mig och mobbade mig i skolan. Jag ångrar det som fan jag vill såsåså gärna koma vidare men jag har nackdelar jag skolkade från tennislektionerna under 6an och 7an och det har gjort att min tränare säger att jag måste göra mitt bästa och koma till varje lektion under 2009. Hoppas det går bra och mina föräldrar säger att vi drar till florida ifall det går bra för min tennis 🙂 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera