Aviseringar
Rensa alla

Terminator Salvation, en hemsk värklighet.


talrik
Ämnesstartare

Såg den igår och den får
[love][love][love] hjärtan utav 10.

Varför är filmen så dålig? För det första så har jag svårt att hantera det faktum att det finns så många olika sätt för maskinerna att utrota människorna på. Radioaktivitet, Biologisk krigsföring m.fl. är bara två små exempel men två bra sådana.

Min favorit del i filmen var när bion knäpptyst såg på hur John Connor ramlade ner på ett monteringsband fult av terminator huvuden. Scenen i sig var inte särskillt bra men min väns högt frustrerande utrop mitt i tystnaden fick mig att le nöjt åt hur lika vi tänker.

"Varför har robotarna tänder?"

Suck* Vad kan man göra? Idiotiska saker som förvridningar utav vår världs fysiska lagar för att filmen skule få mer effekt är bara löjligt. Varför kan cyborgen kallblodigt moerda en terminator men itne bära ut en skadad john connor utan att vika sig under tyngden.

Som sista kommentar vill jag bara kasta en tanke ut i cyberrymden..
Hur tänkte manusförfattarna när de skrev manuset till scenen där John Connor möter arnolt terminatorn? Super moerdarn.

"terminatorn tar upp hagelbössan john connor tappat, ser på den, kastar kaxigt iväg den för att fortsätta sin långsamma men hotande promenad mot sitt mål connor. terminatorn lyfter upp john connor och istället för att krossa hans äckliga lilla huvud mellan låren så kastar han honom till andra sidan rummet för att ge honom en chans att kubba iväg."

Jag är en ledsen hest.. en ledsen ledsen hest. Ända orsaken till att den får ett endaste hjärta är för att de lagt ner massor av cash på filmen och gjort den snögg. Tack för mig.


   
Citera
Ämnesetiketter

Verklighet.


   
SvaraCitera

Gillar topicen. [bigsmile]

OnT: En spoiler-varning kanske skulle vara i sin plats?


   
SvaraCitera

Du skriver jävligt störigt.


   
SvaraCitera

passaro:

Verklighet.

Typo'n var väl avsiktlig om jag förstod det rätt. [crazy]


   
SvaraCitera

schism:

Typo'n var väl avsiktlig om jag förstod det rätt. [crazy]

GICK UPP FÖR MIG LITE NÄR JAG LÄSTE VIDARE I DEN USLA TEXTEN HAN SKREV.

NU BLEV DET CAPS, OAVSIKTLIGT, ORKAR INTE ÄNDRA.


   
SvaraCitera

Spoilers och kass grammatik. Ska detta vara en recension? [confused]


   
SvaraCitera

Upprepningstråd.

Minst en snarlik tråd finns redan i detta delforum:
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=260668

Välkommen att skriva i denna tråd istället.

Tråd låst.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera