Aviseringar
Rensa alla

terrorismen


Mumzel

Skåneärbäst:

Lite svårt då många är på många offentliga ställen det kan explodera i ett bibliotek eller någon annanstans 

Ja men du vet folk nuförtiden hänger bara runt utanför typ ica eller sånt som e onödigt egentligen om man tänker på de


   
SvaraCitera

Mumzel:

Ja men du vet folk nuförtiden hänger bara runt utanför typ ica eller sånt som e onödigt egentligen om man tänker på de

Sant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exinon:

O du kan va en pedofil som vill ta med småbarn till din källare fylld med godis. Jag har absolut inga bevis för det men jag tänker utgå från att det är så från och med nu.

Visst kan du ha rätt i det, man vet aldrig.
Men om vi leker med tanken att vi under en vecka raderade bort alla muslimer så skulle ni bli förvånade över hur fredlig världen direkt skulle bli för att inte tala om att brottsligheten o våldtäkter skulle gå ner brutalt. Fortsätt du att blunda från verkligheten du.


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Plejadisk Panda: Muslimerna håller på att gräva ner sig till jordens kärna där de kan spränga hela jorden inifrån.

x riksmupp:

Donald gör ett bra jobb i kampen mot muslimer och terrorister.

Men att de skulle gräva sig in mot jordens mitt faller på att de både är jävligt slöa, saknar både resurser och kapital samt att de allra flesta muslimer/terrorister är otroligt obegåvade, dumma och mindre intelligenta än vad genomsnitts-jordbon är. Dvs de har aldrig hört talas om det fysikaliska begreppet - DET KRÖKTA RUMMET. Vilket i realiteten innebär att de knappast kommer så många meter ner i marken.

Är inte möjligt att gräva ner så djupt då det är för varmt och att en bomb skulle smälta/brinna upp långt innan den kommer ner till kärnan.
Kolahalvön där borrade man 12262 meter ned i marken, temperaturen 12 kilometer ned i marken ligger på 200 grader och det är inte ens nära kärnan.
http://illvet.se/naturen/underjorden/hur-langt-ned-har-man-borrat-i-jorden


   
SvaraCitera

Ice:

Är inte möjligt att gräva ner så djupt då det är för varmt och att en bomb skulle smälta/brinna upp långt innan den kommer ner till kärnan.
Kolahalvön där borrade man 12262 meter ned i marken, temperaturen 12 kilometer ned i marken ligger på 200 grader och det är inte ens nära kärnan.
http://illvet.se/naturen/underjorden/hur-langt-ned-har-man-borrat-i-jorden

Du menar att muslimerna alltså håller på med nåt ännu värre där? Inte tror du väl de fått reda på det krökta rummet? Så idiotiskt av Stefan Löfven att lägga tre fjärdedelar av statsbudgeten på att utbilda muslimer. Nu har han förgjort oss alla.


   
SvaraCitera

x riksmupp:

Donald gör ett bra jobb i kampen mot muslimer och terrorister.

Men att de skulle gräva sig in mot jordens mitt faller på att de både är jävligt slöa, saknar både resurser och kapital samt att de allra flesta muslimer/terrorister är otroligt obegåvade, dumma och mindre intelligenta än vad genomsnitts-jordbon är. Dvs de har aldrig hört talas om det fysikaliska begreppet - DET KRÖKTA RUMMET. Vilket i realiteten innebär att de knappast kommer så många meter ner i marken.

Jag rekommenderar dig boken Engineers of Jihad. 


   
SvaraCitera

Anton999:

Visst kan du ha rätt i det, man vet aldrig.
Men om vi leker med tanken att vi under en vecka raderade bort alla muslimer så skulle ni bli förvånade över hur fredlig världen direkt skulle bli för att inte tala om att brottsligheten o våldtäkter skulle gå ner brutalt. Fortsätt du att blunda från verkligheten du.

De muslimer som våldtar är knappast religiösa. 


   
SvaraCitera

43434343:

De muslimer som våldtar är knappast religiösa. 

^

Självklart finns det personer av muslimsk bakgrund som begår våldtäkter liksom det finns personer av kristen bakgrund etc. Dessa muslimer är knappast religiösa, som min syster nämnde ovan, men vi kan ju leka med tanken att vi skulle radera världens kristna från jordens yta för en vecka och se hur bl.a. (katolska) prästers sexuella övergrepp på unga pojkar skulle upphöra, och hur dödsfall dagligen skulle minska när bombningar utförda av kristna länder som USA och Frankrike m.fl. upphör.


   
SvaraCitera