Aviseringar
Rensa alla

Testa dig - Demokrat eller Republikan?



   
Citera
Ämnesstartare

Jag blev republikan, som jag trodde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag blev demokrat, uppenbarligen, om liberalismen funnits med hade jag hamnat där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag blev demokrat, föga överraskande.

Men vad har min uppfattning om hur omsorgsfull de olika kandidaterna med det hela att göra? Skitundersökning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag blev demokrat och närmast Obama fast mycket mer åt vänsterhållet än honom.

Stämmer väl antagligen, Obama är bäst av de sämsta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Men vad har min uppfattning om hur omsorgsfull de olika kandidaterna med det hela att göra? Skitundersökning.

Eller hur. xD

Förstod inte riktigt om patriotism räknades som något positivt eller negativt heller. Verkade nästan som att de tyckte det var positivt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Demokrat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Förstod inte riktigt om patriotism räknades som något positivt eller negativt heller. Verkade nästan som att de tyckte det var positivt.

Precis vad jag tänkte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Demokrat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Förstod inte riktigt om patriotism räknades som något positivt eller negativt heller. Verkade nästan som att de tyckte det var positivt.
Precis vad jag tänkte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Demokrat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Demokrat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Förstod inte riktigt om patriotism räknades som något positivt eller negativt heller. Verkade nästan som att de tyckte det var positivt.

Eftersom det är det där.


   
SvaraCitera

Demokrat.
knepigt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kille_1986:

Eftersom det är det där.

Borde ändå vara med någon "räknar du patriotism som något positivt eller något negativt?" innan så det blir mer rättvisande, är ändå ganska många som ser det som negativt även i USA.


   
SvaraCitera