Aviseringar
Rensa alla

Testade!


Ämnesstartare

Jag Skrev för några dagar sedan att jag hittade min mammas dildo och idag va hon inte hemma så jag testade, det var det skönaste på länge . Och vill verkligen skaffa egen men hur ska jag gå till väga, 17 årig kille:)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Köpa en?


   
SvaraCitera

troll.jpg

:]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

image_12.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

weparn: Jag Skrev för några dagar sedan att jag hittade min mammas dildo och idag va hon inte hemma så jag testade, det var det skönaste på länge . Och vill verkligen skaffa egen men hur ska jag gå till väga, 17 årig kille🙂

Jag kanske har missuppfattat syftet med en dildo men jag är tämligen säker på att dildos är till för tjejer... inte för killar. Köp en lösfitta istället.  Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scream:

Jag kanske har missuppfattat syftet med en dildo men jag är tämligen säker på att dildos är till för tjejer... inte för killar. Köp en lösfitta istället.  Mycket glad

hörru är de fel på o va bi? 🙂 smuts.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

019linnea:
troll.jpg

:]

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

weparn: hörru är de fel på o va bi? 🙂 smuts.

OK, men vad gör du med dildon? Sätter du den i röven?    Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scream:

OK, men vad gör du med dildon? Sätter du den i röven?    Skeptisk

ja?.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scream:

OK, men vad gör du med dildon? Sätter du den i röven?    Skeptisk

Inte för att vara sån men vad annars? xD


   
SvaraCitera

Går väl att beställa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

weparn: ja?.

Jag bara undrade. Du kanske har en klitoris i röven. Grattis.  Glad

Läste om en engelsk biologisk man med kuk, pung och allt och plötsligt fick han blod i urinen och fick ont i magen. Då visade det sig att han blivit född med livmoder, äggstockar och hela paketet och att han var på smällen. Kejsarsnitt utfördes omgående.   Skeptisk

Så, allt kan hända!

SvenskWithAttitude: Inte för att vara sån men vad annars? xD

Kanske smeka bröstvårtorna med eller hålla den intill kuken så att den börjar vibrera. Vad vet jag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scream: Läste om en engelsk biologisk man med kuk, pung och allt och plötsligt fick han blod i urinen och fick ont i magen. Då visade det sig att han blivit född med livmoder, äggstockar och hela paketet och att han var på smällen. Kejsarsnitt utfördes omgående. Skeptisk

Så, allt kan hända!

Här är länken btw...

Man born with a womb prepares for hysterectomy
Rob, a Lancashire businessman, feared he had bladder cancer. Then doctors told him that in fact he had a full set of female reproductive organs

http://www.telegraph.co.uk/news/health/news/11397560/Man-born-with-a-womb-prepares-for-hysterectomy.html


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

weparn: men hur ska jag gå till väga, 17 årig kille:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

weparn:

ja?.

Gött med din mammas?


   
SvaraCitera