Aviseringar
Rensa alla

testament


Ämnesstartare

Åtta:

Korrespondens med svensak bibelsällskapet känns som ett utmärkt tillfälle att trolla. Jag kanske kan säga att gud bett mig meddela att de ska överlämna källkoden till mig.

hälsa det! [y]

Åtta:

Det + beundrar sina skägg.

det stämmer faktiskt. men det finns inget som hindrar dem från att göra båda samtidigt.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

Jag provade att få igång det i Wine, men det crashade efter splashskärmen

på en av datorerna här i hemmet så fick vi upp något gegg om drivrutinskrångel, vilket inte brukar hända, så något fuffens är det förmodligen på gång. detta var i windows xp. tror att fler personer rapporterat samma sak på ett annat forum där det fanns en tråd om saken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Korrespondens med svenska bibelsällskapet känns som ett utmärkt tillfälle att trolla. Jag kanske kan säga att gud bett mig meddela att de ska överlämna källkoden till mig.

[crazy]


   
SvaraCitera
Åtta

Leijonsparf:

en tänkbar anledning till detta är att de helt enkelt inte släppt andra versioner än, så innan motsatsen är bevisad så kan du ju antingen hoppas på det bästa, eller maila svenska bibelsällskapet och tjata på dem om att de måste släppa linuxversioner för att inte framstå som efterblivna.

Jag fick nu svar.

Fredrik:

Tack för att du skickar dina frågor!
Tyvärr finns det i nuläget inga planer att släppa spelet på varken Linux eller Mac, men det kan ändra sig beroende på vad som händer i framtiden. Vi utvecklade spelet på linux, dels för att ha möjligheten att använda oss av fler platformar i en eventuell framtid och dels för att vår lead-programmerare är en linux fantast 🙂

Roligt att du i alla fall försökte spela spelet 🙂

Med vänlig hälsning
/Fredrik

Seriöst, varför - oh varför - utvecklar de spelet på Linux, men vägrar sedan släppa det till den plattformen?! Med andra ord går det alldeles utmärkt att köra på Linux, men de låter bli därför att de är dumma i huvudet. Typiskt kristna! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

jag har ståtligt skägg

arga linuxtrollet! hur känns det att bli kontratrollad av svenska bibelsällskapet? [y]


   
SvaraCitera
Åtta

Leijonsparf:

hur känns det att bli kontratrollad av svenska bibelsällskapet?

Jag känner mig kränkt och förargad! [cry]


   
SvaraCitera