Aviseringar
Rensa alla

Texdro


Ämnesstartare

Äger ni en android mobil? Trött på att skriva textmeddelande på telefonen? Gå in på er market på er telefon och ladda hem: texdro - helt underbart program. Jag använder mig utav de, och tycker de är underbart. Svarar på SMS genom datorn, och när jag får ett textmeddelande dyker de upp en liten ruta nere i högerhörn på datorn - där man kan svara direkt. som sagt, underbart!


   
Citera

ja det e riktigt bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kul hur länge har du använt dig av denna app? [smile]


   
SvaraCitera

brukar inte sitta vid datorn när jag smsar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

brukar inte sitta vid datorn när jag smsar

Okej. Tycker i alla fall om denna app, för nu ligger min mobil i vardagsrummet, och jag sitter i ett annat rum, när jag får något på min mobil, kan jag lika gärna svara genom datorn! [smile]


   
SvaraCitera

är alltid jag som börjar smsa [sad][sad][sad][sad][sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sen när du får svar på ditt SMS så kommer de upp på din dator. Tycker i alla fall jag är bra! Tråkigt att de är du som får börja. [chocked]


   
SvaraCitera

i typ 5 dagar eller nått


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej. Men visst är de gratis? Måste man ladda ner programmet varje gång efter att man stängt av datorn?


   
SvaraCitera

ringbomm:

Okej. Men visst är de gratis? Måste man ladda ner programmet varje gång efter att man stängt av datorn?

finns både gratis och betalversion, nej behöver inte ladda ner det varje gång, bara starta det manuelt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobias:

nej behöver inte ladda ner det varje gång, bara starta det manuelt..

okej jag äger gratisversionen så fall, har inte den där som heter "pro" konstigt, jag måste ladda ner de varje gång, min dator hittar inte programmet 🙁


   
SvaraCitera

ringbomm:

okej jag äger gratisversionen så fall, har inte den där som heter "pro" konstigt, jag måste ladda ner de varje gång, min dator hittar inte programmet 🙁

du dubbelklickar bara på installationsfilen så startat programmet.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

är alltid jag som börjar smsa

Vill du ändra på det? [wink]


   
SvaraCitera

kevindendaylige:

Vill du ändra på det?

[smile]


   
SvaraCitera

Kör också TexDro [cute]
Helt jäkla underbart[y]


   
SvaraCitera