Aviseringar
Rensa alla

Text till exet


Ämnesstartare

nej
den är dålig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Karrofin:

Text

Jag tror jag använder mig av din som nyårshälsning till mitt ex [party]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Gör det inte.
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill hon inte prata med dig så vill hon inte.


   
SvaraCitera

Om hon har blockat dig på msn i en månad så tror jag bestämt att du kan utgå från att hon inte vill att ni ska vara vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Om hon har blockat dig på msn i en månad så tror jag bestämt att du kan utgå från att hon inte vill att ni ska vara vänner.

Hennes bästis sa till min polare när han frågade att hon hade blockat mig, men sen sa hennes bästis något i form med att han absolut inte fick berätta det för mig för att jag kunde bli "Sur" och att hon skulle bli arg på henne om jag fick veta att hon hade blockat... alltså, det är tydligen inte mening att jag ska veta att hon har blockat mig, hon är inte aktiv på msn etc så...


   
SvaraCitera

aggro:

alltså, det är tydligen inte mening att jag ska veta att hon har blockat mig

Det är inte så relevant, direkt. Hon vill ju uppenbarligen inte ha kontakt med dig.


   
SvaraCitera

Försöker du göra KK av na? [confused]
Annars, bra text <;


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Det är inte så relevant, direkt. Hon vill ju uppenbarligen inte ha kontakt med dig.

Av anledningen att hon tycker att saker jag gjort inte är ok. då borde det väll gå att få en förlåtelse? om jag lovar att bättra mig? för ett tag sedan när hon gjorde samma sak mot mig la jag upp en stor tjurig text på bdb, när vi sedan snackade om den så hade hon gråtit, så hon tar åt sig av texter. men jag delar dig åsikt delvis, men det beror på vilket svar jag får om jag nu skickar [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

Försöker du göra KK av na?

haha nej [crazy] vill vara vän med henne bara [smile]


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera

aggro:

då borde det väll gå att få en förlåtelse?

Borde du inte bett om ursäkt för det då istället för en månad senare? Men visst, skicka text.


   
SvaraCitera