Aviseringar
Rensa alla

Thailand om 5 timmar - vad ska jag ta mé? :O


Ämnesstartare

Tjoflöjt majskolvar [bigsmile]

Flyger till thailand om 5 timmar nu, och behöver lite tips på vad jag ska packa? [blush] Glömmer alltid något XD

Här e vad jag har än så länge [cool]

- Kläder & skor
- Pengar
- Rakhyvel, Deo & Tandborste
- Mobil & Laddare
- Laptop & Laddare
- iPod & Laddare
- Hörlurar
- USB Kabel

Tack på förhand [blush]

i like bananas . . .

ÄNDRAT 2010-04-02 22:33

ÄNDRAT 2010-04-02 22:34
Glömde fråga... någon som vet om det går att få tag på strömkontakter på flygplatsen i gbg? Ska vänta där i 7 timmar innan det långa flyget går, så vore underbart om jag hade ström så ja kunde laddat min laptop 🙂


   
Citera

Mig.[blush]


   
SvaraCitera

En påse köttbullar, som du kan muta dem med!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Mig.[blush]

Viist viist 😀 why not? 😉 [wink][bigcheers]

nomnom~

   
SvaraCitera

Något jag kommer på först i sista minuten är LINSETUIET. Nu vet jag inte om du har linser, men ändå. Glömma linsetuiet, då är man stekt alltså...

De senaste 4 flygningarna innan jul har jag alltid varit nära att glömma det. Nu har jag lagt ett i reserv i botten av handbagaget (jag packar också nu, flaxar iväg till Italia på annandag påsk)


   
SvaraCitera

En kamera är alltid bra. [smile] Kondomer också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mårran:

Något jag kommer på först i sista minuten är LINSETUIET. Nu vet jag inte om du har linser, men ändå.

De senaste 4 flygningarna innan jul har jag alltid varit nära att glömma det. Nu har jag lagt ett i reserv i botten av handbagaget

Tackar! 🙂 Har dock inga linser. [rolleyes]

:

(jag packar också nu, flaxar iväg till Italia på annandag påsk)

trevliga saker [bigsmile]


   
SvaraCitera

baconkebab:

Rakhyvel

Rakapparat är mer nice [y]

Ta med en kamera kanske?

baconkebab:

- Mobil & Laddare

baconkebab:

- Mobil

Stryk den punkten btw [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

En kamera är alltid bra. [smile] Kondomer också.

Har familjekameran med oss, har dock ingen egen, utom mobilkameran då, som jag har med mig [smile] Kondomer ja, alltid i plånboken 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Stryk den punkten btw [wink]

Aaaah (I) smart, tack XD 🙂


   
SvaraCitera

baconkebab:

trevliga saker

Aa! Jag ska reta vegetarianer med att äta mina stekar blue :p nej men seriöst jag är megapeppad

Kom ihåg, inga vätskor i handbagaget, inte ens en tandkrämstub modell större. Du får terroriststämpel enligt regelverket (väktarna bara suckar)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mårran:

Aa! Jag ska reta vegetarianer med att äta mina stekar blue :p nej men seriöst jag är megapeppad

Förstår dig - är helt hyper själv nu [bigsmile] Have fun! [rolleyes]

:

Kom ihåg, inga vätskor i handbagaget, inte ens en tandkrämstub modell större. Du får terroriststämpel enligt regelverket (väktarna bara suckar)

Näe de låter som en bra idé att INTE ta med sig upp som handbagage då x) Tack [smile]


   
SvaraCitera

baconkebab:

Har familjekameran med oss, har dock ingen egen, utom mobilkameran då, som jag har med mig [smile] Kondomer ja, alltid i plånboken 😉

En extra plånbok med lite pengar i som du gömmer på ett säkert ställe, så om du blir rånad så har du alltid en backup. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oooh [tard] riktigt smart idé faktist 🙂 Ska fixa de med en gång [bigsmile]


   
SvaraCitera

GameBoy [mad]


   
SvaraCitera