Aviseringar
Rensa alla

THC ur kroppen snabbt


Ämnesstartare

hej, jag har rökt brunt 2 ggr denna veckan och ska ta pissprov om nån vecka, kommer jag klara mig eller behöver jag göra nåt


   
Citera
Ämnesetiketter

Borde vara lugnt. Men det beror på mängd och förutsatt att det var dina 2 första gånger.


   
SvaraCitera

Drick lite apelsinjuice vettjaCool


   
SvaraCitera

Taget från Flashback

Du kan ta tjack för att utsöndringen av THC går snabbare.(Tänk dock på att tjacket sitter i 3-4dagar!)
• Gymma, Spring, Sporta, Basta osv nåt som gör att du svettas tills det e typ 2-3 dagar innan provet då slutar du.
• Ät mycket dagarna innan provet, fettrik mat men se till att du får i dig nåt nyttigt också med vitaminer!
• När det är typ 2-3 dagar kvar drick en hel Askorbin/Citronsyra om dagen, gör detta också dagen då du ska pissa.
• Drick Sprit nån dag innan provet också, dock inte dagen innan du ska pissa.
• Om dom kollar kreatin nivån så kan det vara smart att inhandla lite kreatin, det kan du göra på t ex olika gym, eller beställa på internet.
• Kvällen innan provet häv i dig mycket vatten.
• Nu provdagen, drick ordentligt me vatten 3-5 liter.
• När det är ungefär 3-4 timmar kvar tills provet ta ungefär 4 st Aspirin, detta
kan göra så att du blir upp till 60 % ren!!
• Ta också B1-B12 vitaminer samma tid 5-10 st, detta e för att pisset ska bli gult så att dom inte ser att det blir hydrerat.
• Nu när du ska pissa, Pissa först i toan, sen pissa i muggen och sen sluta med att pissa i toan, detta för att det är renast i "mitten" när man pissar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
Borde vara lugnt. Men det beror på mängd och förutsatt att det var dina 2 första gånger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
Borde vara lugnt. Men det beror på mängd och förutsatt att det var dina 2 första gånger.

ja det var mina 2 första och det var ca 2 gram


   
SvaraCitera

Postar från FB igen men utan en av punkternaRullar ögonen

• Gymma, Spring, Sporta, Basta osv nåt som gör att du svettas tills det e typ 2-3 dagar innan provet då slutar du.
• Ät mycket dagarna innan provet, fettrik mat men se till att du får i dig nåt nyttigt också med vitaminer!
• När det är typ 2-3 dagar kvar drick en hel Askorbin/Citronsyra om dagen, gör detta också dagen då du ska pissa.
• Drick Sprit nån dag innan provet också, dock inte dagen innan du ska pissa.
• Om dom kollar kreatin nivån så kan det vara smart att inhandla lite kreatin, det kan du göra på t ex olika gym, eller beställa på internet.
• Kvällen innan provet häv i dig mycket vatten.
• Nu provdagen, drick ordentligt me vatten 3-5 liter.
• När det är ungefär 3-4 timmar kvar tills provet ta ungefär 4 st Aspirin, detta
kan göra så att du blir upp till 60 % ren!!
• Ta också B1-B12 vitaminer samma tid 5-10 st, detta e för att pisset ska bli gult så att dom inte ser att det blir hydrerat.
• Nu när du ska pissa, Pissa först i toan, sen pissa i muggen och sen sluta med att pissa i toan, detta för att det är renast i "mitten" när man pissar.

Nu är det inga tips om olagliga substanser längre


   
SvaraCitera