aristoteles:förllåt då, inte alls fegga!!!!!! Jätte bra är dem!!
Men du kallar alla som inte fixar problemet för fega.
aristoteles:förllåt då, inte alls fegga!!!!!! Jätte bra är dem!!
Men du kallar alla som inte fixar problemet för fega.
cool_tjej:Det jag reagerade på var att du använde uttrycket: neger slav
finns det ju.
vad är det mitt fel för bara för jag tar upp problemet som alla fega jävlar inte vågar säga nåt om? bättre att säga det än att inte göra nåt alls!!
Lotus Elise:dem har funnits på riktigt!
Det jag reagerade på var att du använde uttrycket: neger slav
Jag kanske är löjöig men jag tycker att det är fel att använda det uttrycket. Det var inte bara mörka som vart förslavade, kunde lika gärna vara engelsmänn, folk från medelöstern..
Jag kanske hakar upp mig på nåt onödigt men ordet neger slav behövdes inte användas i det du skrev!
Fingerprints: syfafrikavadska du göra där?
cool_tjej:Vad menar du??
dem har funnits på riktigt!
Lotus Elise:jag tycker man kan använda de för de har varit så på riktigt, med mkt slavar, även om de är känsligt eller många inte vill veta om det
Vad menar du??
cool_tjej:Ja,jag förnekar inte det, men jag tycker att du lika gärna kunnat skriva bara slav.. För när du skrev neger slav verkade det som att det var allra värst att vara svart slav,men jag överreagerade säkert.
jag tycker man kan använda de för de har varit så på riktigt, med mkt slavar, även om de är känsligt eller många inte vill veta om det
Lotus Elise:Nej men tänkte de eftersom tråden handal om Afrika där dem flesta är svarta så passade de bäst
Ja,jag förnekar inte det, men jag tycker att du lika gärna kunnat skriva bara slav.. För när du skrev neger slav verkade det som att det var allra värst att vara svart slav,men jag överreagerade säkert.
Exodus:
närmare än sverige
Fingerprints:
knappt
Guinea - Johannesburg: 5 734 km
Guinea - Stockholm: 5 971 km
Fingerprints:okej :) mina trakter ju :p
Volontärarbeta :)
honolulu:jag var ju jätteseriös också... "haha"
fyfan vad pinsamt av dig, skapar denna tråd och slänger ur dig något sånt som bekräftar det jag tolkar som din underliggande kritik. bara för att det är samma kontinent. haha...
Exodus:det tror jag absolut att du var. men "ok"
jag var ju jätteseriös också... "haha"
Anura:Jaaasså? :)
okej :) mina trakter ju :p
Fingerprints:har aldrig varit där dock :/
Jaaasså? :)
honolulu:har ingen orsak att tro att hon volontärarbetade i liberia
det tror jag absolut att du var. men "ok"