Aviseringar
Rensa alla

The Africa without Ebola


Ämnesstartare

cool_tjej: problemet som alla fega jävlar inte vågar säga nåt om?

vilket problem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok fattade nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus:

vilket problem?

inget finns inget allt är bra!
sen gillar jag att prata om saker det är inte direkt för att hjälpa någon mer för min egens skull. (svars till Arestoles=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cool_tjej: prata om saker är ju dåligt då kan aldrig lösa det

Kom tillbaka när du löst detCool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Kom tillbaka när du löst detCool

jag har inget problem med att det är så, skrev bara Fakta om världen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cool_tjej: jag har inget problem med att det är så

Men du kallar alla som inte fixar problemet för fega.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Men du kallar alla som inte fixar problemet för fega.

förllåt då, inte alls fegga!!!!!! Jätte bra är dem!!


   
SvaraCitera

cool_tjej:

finns det ju.
vad är det mitt fel för bara för jag tar upp problemet som alla fega jävlar inte vågar säga nåt om? bättre att säga det än att inte göra nåt alls!!

Det jag reagerade på var att du använde uttrycket:  neger slav

Jag kanske är löjöig men jag tycker att det är fel att använda det uttrycket. Det var inte bara mörka som vart förslavade, kunde lika gärna vara engelsmänn, folk från medelöstern..

Jag kanske hakar upp mig på nåt onödigt men ordet neger slav behövdes inte användas i det du skrev!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lotus Elise:

Det jag reagerade på var att du använde uttrycket:  neger slav

Jag kanske är löjöig men jag tycker att det är fel att använda det uttrycket. Det var inte bara mörka som vart förslavade, kunde lika gärna vara engelsmänn, folk från medelöstern..

Jag kanske hakar upp mig på nåt onödigt men ordet neger slav behövdes inte användas i det du skrev!

dem har funnits på riktigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: syfafrika

vadska du göra där?


   
SvaraCitera

cool_tjej:

dem har funnits på riktigt!

Vad menar du?? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lotus Elise:

Vad menar du?? 

jag tycker man kan använda de för de har varit så på riktigt, med mkt slavar, även om de är känsligt eller många inte vill veta om det


   
SvaraCitera

cool_tjej:

jag tycker man kan använda de för de har varit så på riktigt, med mkt slavar, även om de är känsligt eller många inte vill veta om det

Ja,jag förnekar inte det, men jag tycker att du lika gärna kunnat skriva bara slav.. För när du skrev neger slav verkade det som att det var allra värst att vara svart slav,men jag överreagerade säkert.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lotus Elise:

Ja,jag förnekar inte det, men jag tycker att du lika gärna kunnat skriva bara slav.. För när du skrev neger slav verkade det som att det var allra värst att vara svart slav,men jag överreagerade säkert.

Nej men tänkte de eftersom tråden handal om Afrika där dem flesta är svarta så passade de bäst


   
SvaraCitera

Exodus:

närmare än sverige

Fingerprints:

knappt 
Guinea - Johannesburg: 5 734 km
Guinea - Stockholm: 5 971 km

fyfan vad pinsamt av dig, skapar denna tråd och slänger ur dig något sånt som bekräftar det jag tolkar som din underliggande kritik. bara för att det är samma kontinent. haha...


   
SvaraCitera