Aviseringar
Rensa alla

The beach party - rhodos.


mynona:

Det är alltid synd då man missar en interaktion. Kan du ge en sammanfattning på sju ord?

företagsekonomiska termer, torsk, gratulationer, mer prostitution, man love


   
SvaraCitera
mynona

dazed:

företagsekonomiska termer, torsk, gratulationer, mer prostitution, man love

Det låter som ett samtal jag gärna hade läst.

Jag kanske också ska försöka prata med Istesche då [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var och bokade charterresa till Kos som också är en ö till Grekland precis. 5000 spänn, inte så farligt!
Men behöver få ihop så mycket fickpengar som möjligt! Förutom att spara, har ni tips?


   
SvaraCitera

larssonhelen:

, har ni tips?

panta alla pant


   
SvaraCitera

larssonhelen:

Men behöver få ihop så mycket fickpengar som möjligt! Förutom att spara, har ni tips?

Jobba


   
SvaraCitera

Och vi undrar samtidigt varför återväxten är så dålig på denna sida [blush]


   
SvaraCitera

Hur gammal måste man vara för åka dit? är 16. Hörde att man behövde vara 18 förra året för att kunna åka dit om jag nu inte har hört fel! vore tacksam för svar 🙂


   
SvaraCitera

dazed:

Och vi undrar samtidigt varför återväxten är så dålig på denna sida

Det är för att de åker och blir mördade i Bulgarien och Grekland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Otari:

Hur gammal måste man vara för åka dit? är 16. Hörde att man behövde vara 18 förra året för att kunna åka dit om jag nu inte har hört fel! vore tacksam för svar 🙂

Vi reser via fritidsresor. Där har det inte varit något krångel alls, lite namnskrifter från föräldrarna bara! Inte hört något om åldersgräns på Kos.


   
SvaraCitera

Sökte nyss på "The beach party" så kom det upp The beach party bluff, så klickade in mig där och då ser man att Kissie och jockeboi hade skrivit att allt de va fejk och inte va så fint som dom beskriver att det va.
Men sen så hittade jag på Kenzas blogg att hon hade varit där och tyckt att det var fantastiskt och allting, segt, man blir ju förvirrad och vet inte vad man ska tro på :/

Någon som har varit där och vet om det är bra eller dåligt som kan kommentera? 🙂


   
SvaraCitera

Jag är ingen större fantast av Rhodos i vart fall inte av Rhodos stad - jävligt risiga klapperstensstränder. Skulle klockrent välja Cypern och Ayia Napa istället.

Nissi Beach är den bästa och häftigaste stranden! [love]

Image

Image

Image


   
SvaraCitera

tevepro:

Det är för att de åker och blir mördade i Bulgarien och Grekland.

[love]


   
SvaraCitera

larssonhelen:

4. Som 16 år utan målsman, hur funkar det att åka utomlands?

Åka utomlands om man bara är 16 bast funkar såklart men att få tag i alkohol kan vara svårt. Grekland har fängelsestraff för dom som säljer eller utbjuder alkohol till minderåriga. Likaså kan du glömma allt var barer, klubbar o discon gäller. Många har 18 års gräns, betydligt fler har 20 år eller 21 år. Men å andra sidan är ju Grekland jävligt kåta på €€€€€€ så de flesta går väl att muta. [crazy]

Res charter är mitt tips. Billigast är ett leta upp en restplatsresa. Flygresa inkl hotell för en tusenlapp om man har tur för en vecka. Samma pris för två veckor om man har en jävla tur. [wink]

Men sol och bad är ju gratis och du kan säkert få hur mycket grekisk kuk du vill. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Otari:

Sökte nyss på "The beach party" så kom det upp The beach party bluff, så klickade in mig där och då ser man att Kissie och jockeboi hade skrivit att allt de va fejk och inte va så fint som dom beskriver att det va. Men sen så hittade jag på Kenzas blogg att hon hade varit där och tyckt att det var fantastiskt och allting, segt, man blir ju förvirrad och vet inte vad man ska tro på :/Någon som har varit där och vet om det är bra eller dåligt som kan kommentera? 🙂

Haha, det var min blogg du kom till!
Och där har du anledningen till varför jag valde att åka på charterresa till Kos med mina vänner istället för att dra på The Beach Party. Inte värt att ta risken om det nu är så illa som det sägs!


   
SvaraCitera