Aviseringar
Rensa alla

The day the earth stood still....


elpedroo:

The day when earth stopped!

Ironi?

OnT:
Jag har ännu inte sett varken remaken eller originalet, men jag har ganska låga förväntningar uppbyggda på det låga IMDB-betyget. Men jag ska nog börja med att se originalet.


   
SvaraCitera

kass


   
SvaraCitera

Nä, den var då inte vad jag förväntat mig. [n]


   
SvaraCitera

kruxz:

Ironi?

bara en allmänt bra b-film... se den![wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va å såg den på bio, diggade den 🙂


   
SvaraCitera

elpedroo:

bara en allmänt bra b-film... se den!

Okej. Har bara läst skit om den. Men den kanske är så dålig att det blir bra? För sådant har man ju sett.[smile]


   
SvaraCitera

VILL SE 🙂


   
SvaraCitera

den var ok.


   
SvaraCitera

Originalet är bra. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den är riktigt kass[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varken bra eller dålig ^^


   
SvaraCitera

Jag blev fan förbannad när jag såg den. Utomjording kommer till jorden och ba "Hej, vi har spanat in er, ni dödar planeten osv. Om ni inte skärper er så hejdå". Sedan går hela filmen med varannan minut fylld av produktplaceringar av skräp och köttbaserade restauranger som tillsammans utgör huvudproblemen med hur vi dödar planeten, varpå utomjordingen sedan ser huvudrollen gråta en skvätt och drar. [mad] Så fucking typiskt att konstatera ett problem utan att på något sätt belysa orsaken eller lösningen, och dessutom skita fullständigt i att man spär på problemet under tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krautpop:

5,8 av 10 på IMDB. Då är det kört för min del. 🙂

kruxz:

jag har ganska låga förväntningar uppbyggda på det låga IMDB-betyget.

Ni är ju korkade, varför bry sig om vad svettiga bögar tycker om filmer?
Dåligt betyg på IMDB brukar betyda att filmen är sevärd.
[mad]


   
SvaraCitera

Helt okej, skulle dock inte tycka att det var värt att betala den hundring som ett biobesök kostar för att se den. Inte dålig, inte bra, helt.. ja.


   
SvaraCitera

Compton GangztaH:

Ni är ju korkade, varför bry sig om vad svettiga bögar tycker om filmer?

Kritikers betyg brukar jag inte bry mig om så mycket om, det beror ju på argumenten för vad som är dålig. Men på imdb röstar ju tusentals människor, har en film där dåligt betyg innebär det att majoriteten inte gillar den. Det är väl klart att förväntningarna inte blir alltför höga då, eller hur?

Compton GangztaH:

Dåligt betyg på IMDB brukar betyda att filmen är sevärd.

Hahahaha!


   
SvaraCitera