Aviseringar
Rensa alla

The Fucking List


Ämnesstartare

Är en lista på alla galna saker ni ska göra denna sommaren och inte ngn knullista. Men den får ni såklart oxå nämna. 

Exempel på galna saker under 18:

Dricka vatten från vodkaflaskor och om polisen kmr så e det bara vanligt " vatten "

Dela ut gratis hemmagjorda porrfilmer på stan och dessa innehåller ngt helt annat än porr. 


   
Citera

hahaha 

nej.


   
SvaraCitera

En kompis gjorde detta; hon gick runt och frågade folk om dom ville se hennes pussy. De flesta spärrade upp ögonen, andra skrattade och några sprang iväg. Hon visade sedan en bild på hennes kattunge där hemma. Jag filmade detta, vi var i Malmö. Ska se om jag får lägga upp den. 

Det där kan man också göra om man har cogliones.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hihi man kan oxå flasha på kvällen framför bilar. Haha blixten från digitalkameran får alla bilar att sänka farten :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kan oxå beställa en Big Mac på Burger king, skitkul om man gör det på ett bimbat sätt;) 


   
SvaraCitera

ibland tänker jag att jag inte e gammal men sen kommer det stunder av smärtsam insikt


   
SvaraCitera

BlueViews:
Man kan oxå beställa en Big Mac på Burger king, skitkul om man gör det på ett bimbat sätt;) 

"höhö" 


   
SvaraCitera
Yaren

Tuffingar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yaren:
Tuffingar.

Precis! Sikken sommar de kmr bli 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låtsas vara knäppa turister och med brytning fråga om vägen till stripklubben och peka på en skylt där det står " slutstation";p 


   
SvaraCitera

Ska migrera virtuella maskiner från en virtualiseringsplattform till en annan virtualiseringsplattform som virtualiseras under en tredje virtualiseringsplattform för att se om den andra virtualiseringsplattformen är bra nog att ersätta den första virtualiseringsplattformen. Och sen ska jag dricka kaffe. Wild and crazy!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Ska migrera virtuella maskiner från en virtualiseringsplattform till en annan virtualiseringsplattform som virtualiseras under en tredje virtualiseringsplattform för att se om den andra virtualiseringsplattformen är bra nog att ersätta den första virtualiseringsplattformen. Och sen ska jag dricka kaffe. Wild and crazy!

Jodå för 89 åring!:p


   
SvaraCitera

BlueViews: Jodå för 89 åring!:p

Jag verkar så ung? Tack du snälla barn, det värmer en gammal mans hjärta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Jag verkar så ung? Tack du snälla barn, det värmer en gammal mans hjärta!

 Jadå om drar bort ett par 30 år så. Alltid! 


   
SvaraCitera

BlueViews: Jadå om drar bort ett par 30 år så. Alltid!

Jo, det känns i ryggen.


   
SvaraCitera