Aviseringar
Rensa alla

The Killers - Day and Age


Ämnesstartare

Någon som hört albumet? Vad tycker ni om det? ^^

Själv har jag lyssnat igenom alla låtar, men inte jätte noga. Men jag kan säga att jag tycker det är sämre än de tidigare. Några låtar som är okej/bra, men dom flesta är det inte. Tyvärr.

Dela med er!

[smile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

The Killers är det undermåligaste band som någonsin fått tillåtelse att släppa en skiva. Jag blir kräkfärdig bara av att höra talas om dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte deras bästa album, men fortfarande najs som fan [y] Dock förhöjs mycket det tack vare att "Human" är med. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Simnudel:

The Killers är det undermåligaste band som någonsin fått tillåtelse att släppa en skiva. Jag blir kräkfärdig bara av att höra talas om dem.

så dåliga är dom väl inte [surprised] [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Simnudel:

The Killers är det undermåligaste band som någonsin fått tillåtelse att släppa en skiva. Jag blir kräkfärdig bara av att höra talas om dem.

Hade du varit seriös hade det kanske varit lite intressant att veta dina åsikter. Men tyvärr. [rolleyes]

Jonnybravo91:

Det är inte deras bästa album, men fortfarande najs som fan [y] Dock förhöjs mycket det tack vare att "Human" är med. [y]

Jo, det är den bästa låten på albumet. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Jo, det är den bästa låten på albumet. [y]

Utan tvekan en av deras 5 bästa låtar [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stockybocky:

så dåliga är dom väl inte

Jo. På ett ungefär.

Kablash__:

Hade du varit seriös hade det kanske varit lite intressant att veta dina åsikter. Men tyvärr.

Det är en obejktiv sanning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Na. Hot Fuzz var väl "okej" förrut, det senaste är bara mtv-mainstreampop tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Simnudel:

Det är en obejktiv sanning.

Är rätt säker på att det finns band du ogillar mer och att du INTE blir spyfärdig av att höra talas om dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Är rätt säker på att det finns band du ogillar mer

Möjligen Wolfmother.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Simnudel:

Möjligen Wolfmother.

Hur kan du [censur]

[love][cry]


   
SvaraCitera

Tycker att albumet och bandet øht ær underskattat.
låtarna på nya skivan ær såna man måste lyssna på några gånger før att tycka om dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Human:

Tycker att albumet och bandet øht ær underskattat.
låtarna på nya skivan ær såna man måste lyssna på några gånger før att tycka om dem.

Tror du har rätt, så jag sitter och lyssnar igenom dom alla. Just nu har jag bara fastnat för Human. [party]


   
SvaraCitera

Kablash__:

Tror du har rätt, så jag sitter och lyssnar igenom dom alla. Just nu har jag bara fastnat för Human. [party]

det kommer.
min nya favorit ær the world we live in.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Losing Touch på nya albumet angränsar Song of teh 2008 i mina öron, älskar den förbehållslöst.


   
SvaraCitera