Aviseringar
Rensa alla

The Last Of Us


Ämnesstartare

Är ingen serie och ingen xisco heller. Det är ett spel av skaparna ifrån Uncharted eller vad det heter. Skapade en tråd om detta för det är ett roligt spel och tänkte att fler kanske ville bidra med tankar och åsikter men min riktiga tråd blev låst och sedan blev min xisco tråd låst så nu gör jag ett sista försök. 


   
Citera
Ämnesetiketter

patrick bateman: ingen serie och ingen xisco heller

Mycket glad

Spelar inte mycket men köpte 2 konsolspel idag, ska försöka spela lite snart när jag är klar med att spy upp radianer o sånt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: så nu gör jag ett sista försök.

Men snälla du.
Detta är ett forum.
I ett forum försöker man i trådarna få igång diskussioner eller svar på frågor.
Du hade ingen fråga eller något konkret diskussionsämne i ditt första inlägg. Det enda lilla som krävs.
Nu skrev du, turligt nog för dig, " tänkte att fler kanske ville bidra med tankar och åsikter", så då blir det förhoppningsvis en diskussion om det.

I din första tråd skrev du bara att du var kär i spelet 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken: Spelar inte mycket men köpte 2 konsolspel idag, ska försöka spela lite snart när jag är klar med att spy upp radianer o sånt

Det tycker jag du ska göra 🙂 Jag försöker spela lite mer nu för inte gjort det så mycket på sistone 🙁

Xisco: Men snälla du.
Detta är ett forum.
I ett forum försöker man i trådarna få igång diskussioner eller svar på frågor.
Du hade ingen fråga eller något konkret diskussionsämne i ditt första inlägg. Det enda lilla som krävs.
Nu skrev du, turligt nog för dig, " tänkte att fler kanske ville bidra med tankar och åsikter", så då blir det förhoppningsvis en diskussion om det.

I din första tråd skrev du bara att du var kär i spelet 🙂

Jag vet asså, skoja bara.

Men...med tanke på hur mycket idiotiska trådar som görs så kan jag tycka att det jag skrev först ändå räckte. Men förstår 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Det tycker jag du ska göra 🙂 Jag försöker spela lite mer nu för inte gjort det så mycket på sistone 🙁

Jag vet asså, skoja bara.

Men...med tanke på hur mycket idiotiska trådar som görs så kan jag tycka att det jag skrev först ändå räckte. Men förstår 🙂

Madridfans kan inte humor! 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco: Madridfans kan inte humor! 🙁

Du, vi har den bästa humorn som finns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem har gett denna man dessa befogenheter...?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Vem har gett denna man dessa befogenheter...?

du har mitt face som avatar och vad menar du? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trist att det inte finns till PC 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

du har mitt face som avatar och vad menar du? 

Det är inte jag som har valt den men tack nu vet jag vad memen heter. För övrigt var det här ett sätt att försvara dig, jag var på din sida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Det är inte jag som har valt den men tack nu vet jag vad memen heter. För övrigt var det här ett sätt att försvara dig, jag var på din sida.

Memen? Du har alltså ingen aning om vad det är...
Aha, okej. Tack. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Memen? Du har alltså ingen aning om vad det är...
Aha, okej. Tack. 

Jo det är ditt användarnamn figuren fast på bild. Från nån film. Vet inte vilken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Jo det är ditt användarnamn figuren fast på bild. Från nån film. Vet inte vilken.

Då vet du ju inte...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Då vet du ju inte...

Men som sagt det var min delägare som hade valt den. Hen vet mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Men som sagt det var min delägare som hade valt den. Hen vet mer.

Fortfarande...


   
SvaraCitera