Aviseringar
Rensa alla

THE LIBERTINES ÅTERFÖRENAS!11


Ämnesstartare

http://www.expressen.se/noje/1.1658726/doherty-samlar-the-libertines

Doherty samlar The Libertines

För The Times berättar Doherty att han och gamla bandkollegan Carl Barât pratar om att spela in en ny Libertines-skiva, skriver NME.
- Jag tror att vi ska göra en ny skiva och turnera. Få Libertines att ta nästa steg, till nästa stadie, säger han.
Han berättar också att han planerar en ny soloskiva.
- Jag vill se en "Grace/Wastelands 2". Jag får glimtar av det, även om det bara är några minuter

Jaaaa <3


   
Citera
Ämnesstartare

McLuver:

Jaaa <3 (Du röstade på detta alternativ)

Bättre än babyshambles imo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deras musik blir inte bättre för det. *spysmiley*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prosaisk trendmusik ftw.


   
SvaraCitera

sculptura:

*spysmiley*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äsch kommer säkert gå åt helvete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Deras musik blir inte bättre för det. *spysmiley*

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte direkt bekräftat väl? [confused] "För The Times berättar Doherty att han och gamla bandkollegan Carl Barât pratar om att spela in en ny Libertines-skiva"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

äsch kommer säkert gå åt helvete.

tror lite det också, misstänker lite att Pete dör innan dom ens börjar spela in.

Slashy:

*spysmiley*

käften du gillar ändå bara skitmusik som guns n roses och annat skräp från 80-talet som har paserat sitt bäst före datum för tusen år sedan

sculptura:

Deras musik blir inte bättre för det. *spysmiley*

Deras musik är fantastisk du är säkert moderat


   
SvaraCitera

McLuver:

käften du gillar ändå bara skitmusik som guns n roses och annat skräp från 80-talet som har paserat sitt bäst före datum för tusen år sedan

nej, du gillar skitmusik från nutiden, musiken för var bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

guns n roses och annat skräp från 80-talet som har paserat sitt bäst före datum för tusen år sedan

Inte för att jag lyssnar på Guns, men att påstå att musik har bäst före-datum är bara trångsynt. Du lyssnar ju själv på Nirvana, liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slashy:

nej, du gillar skitmusik från nutiden, musiken för var bättre.

Nej, 80-talet var dom sämsta åren för musik någonsin. Kommersiellt skräp med massa sminkade gayfjollor, inget äkta, inget ärligt och inget genuint. Sen så beror det juh på vad du räknar som "nutidsmusik".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ricochet:

Du lyssnar ju själv på Nirvana, liksom.

Går inte att jämföra, Nirvana är odödliga.

Ricochet:

Inte för att jag lyssnar på Guns, men att påstå att musik har bäst före-datum är bara trångsynt.

Deras gamla och "bra" musik är jobbig och uttjatad, och deras nya musik suger rövpung. De borde lagt av på 80 talet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Deras gamla och "bra" musik är jobbig och uttjatad, och deras nya musik suger rövpung. De borde lagt av på 80 talet.

Ja, och (den bra) indierocken hade sin peak kring 90 (eller snarare ännu tidigare).


   
SvaraCitera

McLuver:

Nej, 80-talet var dom sämsta åren för musik någonsin.

skojar du, vad sägs om Michael Jacksons, U2's och massa andra bands genombrott? [cute]

McLuver:

Kommersiellt skräp med massa sminkade gayfjollor, inget äkta, inget ärligt och inget genuint

Guns var verkligen inte det, dom var helt emot det, verkar som nån inte läser på innan dom utrycker sig. Dessutom när jag tänker efter så finns det inte så många band som jag gillar som är från 80-talet, förutom U2, G N'R och Mötley (visst, du har rätt med sminket när det gäller Mötley, fast dom har ju några bra låtar)

McLuver:

Sen så beror det juh på vad du räknar som "nutidsmusik".

*host* band som The Libertines där en viss Pete Dorherty verkar fokusera sig mer på alkohol och Co. än på musiken, sen finns det också massa kommersiell skit i nutiden också, som Fall Out Boy, Tokio Hotel, Jonas Brothers, The Killers etc...


   
SvaraCitera