Aviseringar
Rensa alla

The nude beach


Ämnesstartare

Testade ett nakenbad i Götet häromdan.. trodde bara det skulle vara gamla kärringar å gubbs där men det var förvånansvärt mkt yngre folk.

Dessutom kom ett helt jävla tjejgäng å la sig alldeles intill mig så det blev stundtals magläge 🙂

men fan va grymt att slippa blöta badkläder, helt klart ultimat njutning av solen, detta skall provas mera 😉


   
Citera
Ämnesetiketter

Brukade åka till en sjö på natten med några vänner förr, bli stupfull och nakenbada. Vi hade även ett litet ställe i en sjö där insynen var dold och i princip ingen visste vart stället var.

Man fick gå typ 15 min genom skogen och sen var man där, vid en liten sten/sandstrand. Fanns gräs att lägga ut grejerna på och vi ordnade ett ställe för engångsgrillar.

Langade tillslut upp en lina i ett träd så man kunde svinga sig ut ett par meter iallfall!

Riktigt fint


   
SvaraCitera

Zittam:

Langade tillslut upp en lina i ett träd så man kunde svinga sig ut ett par meter iallfall!

haha fick en sjuk bild i huvet av hur nakna pojkar svingar sig i lina och snoppen viftar[mad]


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

haha fick en sjuk bild i huvet av hur nakna pojkar svingar sig i lina och snoppen viftar

Vadå sjuk bild? Så naturligt det kan bli!
(Det var inte bara grabbar)


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

ch snoppen viftar[mad]

haha


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

snoppen viftar

Skulle den annars göra?[zzz] Titt nu vill jag vifta bara för det[sad]


   
SvaraCitera

Zittam:

Vadå sjuk bild? Så naturligt det kan bli!

alltså jag menade inte så. utan att det du sa gav mig sjuka bilder i huvet, skojade mest. i sig själv är nakenbad naturligt och bra osv.
men var alla nakna, både tjejer och killar? jag skulle bli [blush]

Netherlick:

Skulle den annars göra? Titt nu vill jag vifta bara för det

haha jag vill också ha en snopp att vifta med[sad] eller tror det är ganska opraktiskt. men tjejer har inget att vifta med[sad]

isola:

haha

[smile]


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

men tjejer har inget att vifta med

vänta till pensionen då är brösten så slappa att man kan ha dem som pung.


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

alltså jag menade inte så. utan att det du sa gav mig sjuka bilder i huvet, skojade mest. i sig själv är nakenbad naturligt och bra osv.
men var alla nakna, både tjejer och killar? jag skulle bli

Hihihi, ja det är gött!
Äsch, vi var nog inte helt nyktra riktigt.

lovepayyouback:

haha jag vill också ha en snopp att vifta med eller tror det är ganska opraktiskt. men tjejer har inget att vifta med

Ni kan ta tag i våra och vifta!


   
SvaraCitera

nakenbad är gött men tror inte jag skulle trivas på en nakenstrand.


   
SvaraCitera

internet:

vänta till pensionen då är brösten så slappa att man kan ha dem som pung.

Då kan man tejpa fast värdesaker bakom dem, och ingen vet att de är där!!


   
SvaraCitera
smisk

Vet inte om jag tycker sånt är så naturligt 🙁


   
SvaraCitera

isola:

Då kan man tejpa fast värdesaker bakom dem, och ingen vet att de är där!!

smart! tänker annars att man kan bygga in ett förvaringsutrymme i bröstet som man öppnar genom en lucka på baksidan.


   
SvaraCitera

internet:

tänker annars att man kan bygga in ett förvaringsutrymme i bröstet som man öppnar genom en lucka på baksidan.

Ja, så att det fyller ut lite kanske. Fotbollar kan man förvara där om man är storbröstad och tennisbollar om man har mindre bollar!


   
SvaraCitera

isola:

Fotbollar kan man förvara där om man är storbröstad och tennisbollar om man har mindre bollar!

eller rubiks kub, vilken jag främst tänkte på.


   
SvaraCitera