Aviseringar
Rensa alla

The Sims 3


Ämnesstartare

standby:

np! hellre det än att försöka övertala dig att det är grömmt, för att sedan lyssna på när du bitchar om att det sög ;D

Det skulle nog mer bli ett konstaterande: "Jaha, det här sög, alla som gillar det är idioter"osv [smile]


   
SvaraCitera
Åtta

KamikazeTomten:

Dra ner grafikinställningarna till minimum.

Grejen är att jag inte tror att det är spelet som laggar. Jag tror att det helt enkelt är så att de gjort att tiden går extremt mycket mer långsamt än i tvåan. Jag upplever i princip inget lagg, men tiden går fortfarande skitlångsamt. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Då får ni hoppas att någon fixar en tid mod [y]


   
SvaraCitera

Åtta:

Grejen är att jag inte tror att det är spelet som laggar. Jag tror att det helt enkelt är så att de gjort att tiden går extremt mycket mer långsamt än i tvåan. Jag upplever i princip inget lagg, men tiden går fortfarande skitlångsamt.

Själva spelet går ju inte långsamt, alltså när dom går och gör saker och så, de är bara själva klockan som går sjukt långsamt, även när man snabbspolar, vilket är lite synd.

Men annars upplever jag inte spelet långsamt eller segt? Riktigt snabba laddningstider om man jämför med tvåan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är typ bara när man snabbspolar som det går riktigt jävla segt, har försökt sänka grafikinställningarna till lägsta men det hjälper tyvärr inte så jag ska nog installera om det på stationsnära dator istället.

Övrigt så tycker jag det är skitkul, man kan jogga runt i stan och hälsa på folk i deras hus. Man kan också "förändra" personlighet, ansikte, kläder, möbler and so on bättre... fast jag tycker ansiktena ser rent cp ut nu, såg faktiskt bättre ut i 2:an.

Sen så är att 4-dimisonellt (eller vad det kallas) och man kan vrida och vända möblerna mycket bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj, glömde tillägga.. har ni hittat några fusk (ctrl+shift+c) ? Dom gamla som jag vet funkar än så länge är:

Motherlode - 50.000 kr
Kaching - 1000 kr.
testingCheatenabled true - Du kan förbättra humöret

Säg gärna till om ni vet några andra som fungerar! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Grejen är att jag inte tror att det är spelet som laggar. Jag tror att det helt enkelt är så att de gjort att tiden går extremt mycket mer långsamt än i tvåan. Jag upplever i princip inget lagg, men tiden går fortfarande skitlångsamt. [n]

[smile]

namnlös.JPG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cookiiedough:

4-dimisonellt

haha, verkligen? låter som ett spel man borde köpa [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

haha, verkligen? låter som ett spel man borde köpa [bigsmile]

Nu är ju iofs nästan alla av dagens spel i 4d [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHA okej då, men jag menar väl att man kan vrida och vända o så bättre. [wink]

Och sen, faaaan att det är år så långsam snabbspolning isf!
aja då vet jag iaf att det nt är något fel på min laptop.. men så drygt, alltså jag orkar fan inte sitta och vänta på att min simgubbe ska komma hem från jobbet i 5 minuter.

Men bra att göra paus och göra situps då ju, äs-barn som jag är. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köpte the sims 3 idag, och blev så jäävla besviken! [sad]


   
SvaraCitera

det är fel på grafikort

[y][y][y][y]


   
SvaraCitera

hamza323:

Jag spelar the sims. Det är bara för att jag är så besviken över mitt liv i verkligheten. Jag är tjock


   
SvaraCitera

HIMYNAMEISKARL:

Jag spelar the sims. Det är bara för att jag är så besviken över mitt liv i verkligheten. Jag är tjock och knullar med min mamma


   
SvaraCitera

hamza323:

Jag spelar the sims. Det är bara för att jag är så besviken över mitt liv i verkligheten. Jag är tjock och knullar med min mamma

Innovativt...


   
SvaraCitera