Aviseringar
Rensa alla

The Sims 3


Ämnesstartare

Jag har köpt en ny dator som saknar CD/DVD-spelare (kompenserade för att ha en så lätt dator som möjligt) och nu slår beslutet tillbaka mot mig eftersom jag har fått ett plötsligt sug att spela The Sims 3.

Jag har inte köpt något spel än och jag undrar om man kan köpa spelet online utan att ha en CD-skiva? Måste man ha en CD-skiva för att kunna spela?
Vad ska jag göra?


   
Citera
Åtta

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack! [bigsmile] Om jag nu skulle vara jobbig och fråga om det finns en svensk hemsida?


   
SvaraCitera

Det finns ett program som man kan använda när man laddar ned spel olagligt. Den lurar datorn att man stoppat in skivan. Minns dock inte vad det heter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Det finns ett program som man kan använda när man laddar ned spel olagligt. Den lurar datorn att man stoppat in skivan. Minns dock inte vad det heter.

Känns läskigt att ladda ner olagligt, rädd att datorn kraschar! [chocked]


   
SvaraCitera
Åtta

Sahara_star:

Om jag nu skulle vara jobbig och fråga om det finns en svensk hemsida?

Om du menar att själva hemsidan ska ha svenskt språk så kan du ju köpa direkt från EA: http://eastore.ea.com/store/eaemea/sv_SE/ContentTheme/pbPage.sims3sv

Något svenskt företag som säljer the sims 3 nedladdningsbart känner jag inte till, om det var det du var ute efter.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Angelize:

Det finns ett program som man kan använda när man laddar ned spel olagligt.

Fast det vore ju olyckligt att tipsa om piratkopiering här på UM. [cute]


   
SvaraCitera

Åtta:

Fast det vore ju olyckligt att tipsa om piratkopiering här på UM. [cute]

"Daemon tools" är ju inte ett olagligt program. [wink]

Sahara_star:

Känns läskigt att ladda ner olagligt, rädd att datorn kraschar! [chocked]

Oavsett om du laddar ned olagligt eller inte så ska du alltid ladda ned det som har mest Seeders och kolla så att personen som laddat upp whatever är trusted samt att människorna som kommenterar kommenterar bra saker. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Om du menar att själva hemsidan ska ha svenskt språk så kan du ju köpa direkt från EA

Awesome [smile]


   
SvaraCitera
Åtta

Angelize:

"Daemon tools" är ju inte ett olagligt program.

Nej, givetvis inte. Men att olovligen tillskansa sig The Sims 3 är det. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan jag betala med mitt kort även fast jag är under 18?


   
SvaraCitera
Åtta

Sahara_star:

Kan jag betala med mitt kort även fast jag är under 18?

Beror ju på om du har VISA/Mastercard eller vad det nu är de använder sig av. Har du aldrig handlat online förut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo... eller nej aldrig själv. Jag har beställt saker på internet men det är ju inte samma sak. Jag har ett ungdomskort... Hm.. ska läsa på internetbankens hemsida om hur jag ska göra. Men tack för hjälpen!


   
SvaraCitera

Sahara_star:

Jag har ett ungdomskort... Hm.. ska läsa på internetbankens hemsida om hur jag ska göra. Men tack för hjälpen!

Kunde handla över internet med mitt VISA-ungdomskort från Handelsbanken i alla fall när jag var minderårig [y]


   
SvaraCitera