Aviseringar
Rensa alla

The Sims 3 för Mac ??


Ämnesstartare

Hej.

Skulle vilja ha spelet The Sims 3 för min MacBook Air.. Grejen är den att den Mac har ju ingen cd-grej !
Så, finns det nånstans någon sida där man kan ladda ner den spelet ?? Eller ska man kontakta typ Siba eller nått ?? Om det finns någon sida, ska den vara helst gratis, då jag inte vet hur man laddar ner den annars.

OBS! Kom inte hit o nämn ThePirateBay eller TankaFetast för vill helst inte få betala bönen!

hej


   
Citera

The sims 3 finns på steam för ca 400kr.

Där får du en digtal kopia av spelet.

http://store.steampowered.com/app/47890/?snr=1_7_15__13


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske värt att investera i en dvd-lärare?
http://www.pixmania.se/se/se/12985819/art/samsung/extern-dvd-brannare-se-20.html...

Inte särskilt mycket pengar i jämförelse med vad en Macbook air kostar.


   
SvaraCitera

Detta inlägg kommer hjälpa något men känner mig tvungen att kommentera att mac är bajs [sad]


   
SvaraCitera

ej hjälpa ** *


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Phrasedlvoe:

Detta inlägg kommer hjälpa något men känner mig tvungen att kommentera att mac är bajs

som faan. fick den av skolan.. vanliga pc är bäst!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Kanske värt att investera i en dvd-lärare?Inte särskilt mycket pengar i jämförelse med vad en Macbook air kostar.

Ja fast hur fan gör man sen? ska man till nån dataspeciallist så dom kan sätta in skiten då? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

på origin kan du köpa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BahNattaLixom:

Ja fast hur fan gör man sen? ska man till nån dataspeciallist så dom kan sätta in skiten då? 😛

Nej bara köra en extern som ansluts via usb som ett usb-minne eller extern hårddisk [y]


   
SvaraCitera

BahNattaLixom:
Hej.

Skulle vilja ha spelet The Sims 3 för min MacBook Air.. Grejen är den att den Mac har ju ingen cd-grej !
Så, finns det nånstans någon sida där man kan ladda ner den spelet ?? Eller ska man kontakta typ Siba eller nått ?? Om det finns någon sida, ska den vara helst gratis, då jag inte vet hur man laddar ner den annars.

OBS! Kom inte hit o nämn ThePirateBay eller TankaFetast för vill helst inte få betala bönen!

hej

Hejsan,
Jag vet att du sa "OBS! Kom inte hit o nämn ThePirateBay eller TankaFetast för vill helst inte få betala bönen!" Men det finns ett sätt att göra som inte involverar något lag brytande.
Ladda bara ner Sims 3 spelet från en av de sidorna som du nämner och sedan installerar du spelet och använder din serie nyckel istället för de cracks som man får med.
Bara ett tips om du inte vill använda dig av detta så kan du gå och försöka hitta ett annat sätt men det här och att fixa det via steam är nog lättast och biligast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Profile90:

Men det finns ett sätt att göra som inte involverar något lag brytande.

Tvivlar på att detta är sant om jag ska vara ärlig, det är lagligt att rippa skivan själv men det är ju inte samma sak.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:
Tvivlar på att detta är sant om jag ska vara ärlig, det är lagligt att rippa skivan själv men det är ju inte samma sak.

Okej...
 Jag kan inte lagboken utan till det kanske inte är lagligt eller så är de inte det. Men det jag fokuserade på var det faktum att det var lättare än att ta och köpa en dvd läsare.


   
SvaraCitera