Aviseringar
Rensa alla

the strokes igår


Lounge fact:

aaa alltså d skulle ju spela 2 timmar 😛

Ja det stod det men inga av de spelningar jag var på höll på så länge som det stod så det var säkert bara något de skrivit för att det inte ska bli för tight. Men jag vet inte, tyckte också den var lite kort men sen när jag kom hem och läste att de oftast bara kör så lite låtar så var det säkert i sin ordning. Jag hoppas inte hela din bild utav det bandet försämrats nu?

Lounge fact:

jodå=) men du verkade lite sliten! blev du sams med dina där du var där med?

Lite småsliten! Fredagen var helt klart värst. Stendog i tältet i fyra timmar sen efter att jag återkommit ifrån träffen. Nja, den ena är fortfarande skitsur på mig. De andra förstod när de hörde min version av det som hände.


   
SvaraCitera

Jag tyckte det var bra... Såg inte så mycket, och lyssnade därför mest på musiken och loved it. Det var ändå låtarna jag såg mest fram emot


   
SvaraCitera

El Guaje:

15,16 låtar

Har för mig att det var typ 18 men är inte helt säker


   
SvaraCitera

Rådjuret:

Har för mig att det var typ 18 men är inte helt säker

Ja det kan nog stämma. Tappade räkningen lite men nånstans mellan 15-20 fick jag det till iaf. Så det tycker jag är rätt bra. Fast slutet var som sagt rätt tråkigt. Nåt extranummer kunde de väl bjuda på när de hade så gott om tid.


   
SvaraCitera

El Guaje:

när de hade så gott om tid.

Rockstars har aldrig gott om tid...


   
SvaraCitera

Lounge fact:

beror ju på hur man definierar "kassa spelningar"

att sluta 20 min innan är kasst. Betalat för hela. När dom bara spelar alla låtar och sticker (inget mellan snack osv). Om dom spelar dåligt.


   
SvaraCitera

Rådjuret:

Rockstars har aldrig gott om tid...

Haha iofs sant!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Jag hoppas inte hela din bild utav det bandet försämrats nu?

haha nej men mina förväntningar är rätt låga nu om jag skulle se dem igen 😛

El Guaje:

. De andra förstod när de hörde min version av det som hände.

vad tråkigt att den andra fortf äör sur.. vad var det somm hände egentligen?

Macktorsken:

att sluta 20 min innan är kasst. Betalat för hela. När dom bara spelar alla låtar och sticker (inget mellan snack osv). Om dom spelar dåligt.

ja, det jag skrev 😛


   
SvaraCitera

Lounge fact:

ja, det jag skrev 😛

Ja [crazy] hur man ser på det sa du ju i ii i


   
SvaraCitera

Lounge fact:

haha nej men mina förväntningar är rätt låga nu om jag skulle se dem igen 😛

Haha ja det kanske är bäst att hålla den nere lite. De var ju inte direkt fantastiska live.

Lounge fact:

vad tråkigt att den andra fortf äör sur.. vad var det somm hände egentligen?

Han började i vanlig ordning att bete sig illa när det inte går som han vill med tjejer han träffar. [crazy] Då ville de inte ha kvar honom vid sitt tält och så blev han sur på mig som stannade med dem och så skulle han slåss och ha sig men till slut fick jag bort honom därifrån. Då gick han hem till oss och drog någon dum historia för de där att jag hade gjort något jag inte alls gjort. Tror jag sa hur han var redan innan jag åkte dit med honom och precis som väntat hände nåt sånt där. Stabil kille!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Då gick han hem till oss och drog någon dum historia för de där att jag hade gjort något jag inte alls gjort.

vilken looooooooooooooooooser

dissa honom?


   
SvaraCitera

Lounge fact:

vilken looooooooooooooooooser

Men vad tusan du kan ju inte avregga. Kom tillbaks! [sad]


   
SvaraCitera