Aviseringar
Rensa alla

-*' The Thread Of Hiphop And Rnb '*-


Ämnesstartare

God dag/kväll/morgon! 

Nej, mina kära vänner, det är förskräckligt! UM har ingen (olåst) tråd för de mångfacetterade genrerna hiphop och rnb. Därför skapade jag en! Syfte är att i tråden diskutera och kommentera de 
ovannämnda musikgenrerna och dela med oss av låtar inom dessa som vi uppskattar. Man är välkommen att bidra med kritik också, naturligtvis. 

Hur kommer det sig att du lyssnar på hiphop/rnb? Vad i den musiken är det du dras till? Har du något särskilt minne kopplat till genren som du skulle vilja dela med dig av? Någon favoritartist/grupp/låt/platta? 


   
Citera
Ämnesetiketter

hahah 😀 "yO gangsta thread of hip to the hop and rnb yooo" ... "god kväll mina kära vänner, här är en tråd för hip hop och rytm o blus"

skoja <3 bra initiativ chibbie! jag har kommit i kontakt med hiphop och rnb ursprungligen via mina syskon på 90-talet haha, ogillade nog hiphop men ett ex introducerade mig till typ mer vettig underground-hiphop som jag diggar mer. rnb är nice. jag är ju allätare när det kommer till musik, så det mesta funkar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir att följa

gillar typ all musik

fast inte där dom growlar elr va de kallas fy fan 🙁 


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bra skit


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:
hahah 😀 "yO gangsta thread of hip to the hop and rnb yooo" ... "god kväll mina kära vänner, här är en tråd för hip hop och rytm o blus"

HAHAHAHAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu: på tal om dessa

You know your thing, honey! Blink


   
SvaraCitera

Chib:

You know your thing, honey! Blink

haha enjoy! Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://youtube.com/AruVsjUpnr4

King som fanCool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det här e tunga grejor, njut!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar typ detta:
 


   
SvaraCitera