Aviseringar
Rensa alla

The Twilight Series


Ämnesstartare

Är det några fler som läst Stephenie Meyers böcker i Twilight serien?
Twilight, New Moon och Eclipse. Den fjärde boken; Breaking Dawn kommer i augusti.

De är verkligen underbara, men bör läsas på engelska. Översättningar förstör bra böcker.


   
Citera

Fyskäms, midnight sun med!

Men, ialafall, tror jag atr och läser dem, älskar fantasy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, men det är inte helt säkert att Midnight Sun ska publiceras eller inte :/
Hoppas det iallafall!


   
SvaraCitera

har bara läst första (fast i och för sig tre gånger på fem dar), eftersom bibliotekhelvetet har stängt idag och hela helgen[cry], men på måndag ska jag låna de två förljande, och hitta nånstans att boka Breaking Dawn...


   
SvaraCitera

Jag har läst och äger den första...
Men är inte riktigt säker på om jag ska läsa de efterförljande. [cute]


   
SvaraCitera

Oooh, jag har läst Twilight, och jag är som fast. Min syrra har också läst allihopa, och hon är besatt av högsta graden.
Är det någon som tror att kommande filmn blir bra?[bigcheers]


   
SvaraCitera

Nej, vill inte ens se den, bara trailern är förjävlig...[chocked]


   
SvaraCitera

Jag visste inte ens att den skulle bli film. Men jag kommer se den :]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har läst dem på engelska typ 10 gånger och nåra på svenska haha. älskar dem. vet någon var man kan få tag på posters från filmen?


   
SvaraCitera

Självklart och som sagt - här gäller engelska. Det låter fånigt när man rekomenderar boken till andra men jag har nästan blivit mer indragen i de här än vad jag blev i Harry Potter när jag var 10.

För alla er som är fans och inte läst bitar ur Midnight Sun så... Finns det versioner på Stephenie Meyers hemsida, med b la Biologiscenen i början av Twilight då Bella sitter bredvid Edward första gången. Fast från Edwards perspektiv. Superbra.


   
SvaraCitera

älskar dem.
läste både på svenska och engelska.


   
SvaraCitera

dom är verkligen bra!!![love]
och vad jag vet så ska midnight sun publiceras..man kan läsa första kapitlet på hennes hemsida [y]


   
SvaraCitera

June 2008 Update: In response to the outrageous number of emails that I have received with questions concerning Midnight Sun, I talked to Stephenie this weekend and she asked me to let everyone know that Midnight Sun is her next project. She has not yet finished writing it (and there is no timeline set up, so we all need to put a lot of effort into being patient for a while longer), but she is definitely still planning on having it published. And, after Breaking Dawn comes out, Stephenie will have much more time to focus on writing Midnight Sun.

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

twilightsweden.se 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och sedan har vi ju även twilightsweden.egetforum.se som är mitt andra hem by now x)


   
SvaraCitera