Aviseringar
Rensa alla

The Used - Artwork


Ämnesstartare

Någon fler som längtar till Artwork som släpps 1 september? 🙂
Håller själv på att dö av längtan!
Nya singeln Blood On My Hands släpptes ju för ett tag sen, 30 juni, och den var sjukt bra!
Finns att laddas ned här: http://tinyurl.com/lh3m3k

exclusive-artwork-album-art-think--large-msg-124459512905.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

Trodde du snackade om alex pardees bilder, men nja, bandet är inget bra. Snygga omslag dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

petsounds:

alex pardees

Han är sjukt duktig!

petsounds:

bandet är inget bra

[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar inte bandet så värst, men en låt utav dom är helt otrolig. <3 piano.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

je taime:

<3 piano.

Ja den är så jävla fin! Bert är så grymt duktig!


   
SvaraCitera

the used är bra,Men hatar många av fansen som inte fattar själva musiken.Finns antal grupp som Vissa tycker det är hårt musik som är cool och de ena Bara gilla dom för dom är emo illa med.
Bara för man klär sig viss emo behövs det inte vara emo men eftersom deras texter är dom en av emo post hardcoreband


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hoppas verkligen att det blir bra <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

killCCBMTH:

Men hatar många av fansen som inte fattar själva musiken.Finns antal grupp som Vissa tycker det är hårt musik som är cool och de ena Bara gilla dom för dom är emo illa med.
Bara för man klär sig viss emo behövs det inte vara emo men eftersom deras texter är dom en av emo post hardcoreband

Håller med dej om det, med du verkar ha missuppfattat vad "emo" är. Tokio Hotel och sånt shizz är emo, The Used är inte i närheten av "emo", och dom klär sig inte "emo" heller?
Nejdu, nu är du ute och cyklar.

*stolt för att jag överhuvudtaget fattade vad du skrivit*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Jag hoppas verkligen att det blir bra <3

Det är The Used vi pratar om, det kan inte bli annat än bra! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iKiLLEDALiAR:

Det är The Used vi pratar om, det kan inte bli annat än bra! [bigcheers]

Vet du hur många band som bara fuckar upp allt helt plötsligt? Dom kan mycket väl vara ett sånt band, men men vi får se. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Vet du hur många band som bara fuckar upp allt helt plötsligt? Dom kan mycket väl vara ett sånt band, men men vi får se. 🙂

Haha yes I do! Tycker nog att deras mest "fucked up" album var Lies For The Liars, för att det var så annorlunda från deras tidigare. Det tyckte dom också i och för sig... men still, så var det också ett bra album! 🙂
Men tror att det kommer bli ett grymt album. Lyssna bara på Blood On My Hands, det bådar gott 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Vet du hur många band som bara fuckar upp allt helt plötsligt?

Minns att du skapade en tråd om att du var besviken över nåt bands senaste album [sad]
Okej hoppas du minns det med.
Yes well alright you have a pleasant day then, ma'am.
Hm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Minns att du skapade en tråd om att du var besviken över nåt bands senaste album [sad]
Okej hoppas du minns det med.

Ja om fucking Emery![cry]
Slutade utforska deras nya skit efter den plattan. Katastroooof.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Slutade utforska deras nya skit efter den plattan. Katastroooof.

Mm lider med dej [sad] Undrar hur jag skulle känna om Autechre skulle släppa en dålig skiva [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Undrar hur jag skulle känna om Autechre skulle släppa en dålig skiva [shake]

Hoppas dom gör det 🙁 Nej jag bara skoja...
Men typ det bandet man aldrig tror kommer släppa något dåligt så bara.... ja. MEN JAG HADE FÖRTRÄNGT DET DÄR. Nu skiter vi i det.[cheers]


   
SvaraCitera