Aviseringar
Rensa alla

The Wire


Ämnesstartare

Är det några fler än jag som sett den serien?
Skitbra serie enligt mig men folk känner typ inte till den.

Det är en polis/thriller-serie från USA som utspelar sig i Baltemore i USA.

ÄNDRAT 2011-06-18 22:41
Vilken säsong är bäst?


   
Citera
Ämnesetiketter

Att bara beskriva den som en polisserie gör det verkligen inte rättvisa! Älskar serien, kan tänka mig att se om den inom några år. [smile]


   
SvaraCitera

Bästa serien som finns! Kan se den hur många gånger som helst. [smile]


   
SvaraCitera

The Wire är verkligen en av de bästa serierna som producerats. Har aldrig stött på någon som sett den och inte blivit fullständigt gripen.


   
SvaraCitera

Världens bästa dramaserie ja. [love]


   
SvaraCitera

El Guaje:

Bästa serien som finns!


   
SvaraCitera

Zodd:

Världens bästa dramaserie ja.

Usch vad obehaglig Snoop är. [shake]


   
SvaraCitera

El Guaje:

Usch vad obehaglig Snoop är. [shake]

Hon är bäst ju. [crazy]


   
SvaraCitera

Zodd:

Hon är bäst ju.

Tycker hon är läskig. [blush]


   
SvaraCitera

El Guaje:

Tycker hon är läskig. [blush]

Hon är lite speciell, en kille som råkat hamna i en tjejs kropp eller något. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Hon är lite speciell, en kille som råkat hamna i en tjejs kropp eller något. [crazy]

Du jag trodde fan att det var en kille rätt länge [blush]

respons:

The Wire är verkligen en av de bästa serierna som producerats. Har aldrig stött på någon som sett den och inte blivit fullständigt gripen.

Word, man satt ju och spenderade några veckor på serien ^^
Funderar på att se den igen, fast det är inte lika skoj en andragång kanske 🙂 Om jag inte får med en kompis som kan se den - då blir det nog roligare.

Vilken säsong gillar ni bäst btw?


   
SvaraCitera

Colour Television:

Funderar på att se den igen, fast det är inte lika skoj en andragång kanske 🙂 Om jag inte får med en kompis som kan se den - då blir det nog roligare.

Ja, den är ju lite mastig att se i en och samma veva. Lär kolla in den igen om några år kanske.

Colour Television:

Vilken säsong gillar ni bäst btw?

Första, lätt. Alla fem är ju asbra men första sticker ut mest imo. Tredje är rätt fet också, Hamsterdam etc. [love]


   
SvaraCitera

Zodd:

Hon är lite speciell, en kille som råkat hamna i en tjejs kropp eller något.

Det är ju inte helt oväntat att hon spelar rollen bra med tanke på att hon (Felicia Pearson) är uppväxt i Baltimore, becknat sedan hon var skitliten och suttit inne för mord innan hon blev upplockad av filmteamet. [party]


   
SvaraCitera

Colour Television:

Vilken säsong är bäst?

Ettan helt klart. Var chockad över hur bra den serien var under första säsongen. Sen började man väl vänja sig vid att något kunde vara så bra. [smile] Alla säsonger är riktigt bra men ettan och femman är mina favoriter.


   
SvaraCitera

avslutade min tredje tittning på denna serie för några veckor sedan, har sett säsong 1-3 fem gånger. [crazy]

jag älskar the wire den är bäst i hela världen. tillsammans med twin peaks.


   
SvaraCitera