Aviseringar
Rensa alla

This feels like shit.


Ämnesstartare

Nu är det såhär att jag och min kille bråkat en jävlans massa i vårat förhållande, nu efter 9 månader väljer vi att ta en paus istället för att göra slut.
Vi har bara haft massa skit men jag vill endå inte ge upp, jag tror att han och jag skulle ha det underbart om vi fick bort det "dåliga" , irritationen o.s.v för båda älskar varandra fortfarande.

MEN, nu fick jag reda på att han strulat med en tjej i höstas på fyllan.

Det som gör mest ont är att han inte berättat det, efter alla våra "deep talks" om hur ärliga man ska vara och jag berättar allt och han blev skitsur när jag hade pussat en kille på kinden, och det berätta jag direkt efteråt och så vidaree..

Jag är faktiskt inte så sur över kyssen, det är inte så farligt, det är allt annat som göre dåligt..
Jag förstår ju honom, att det var en impuls grej på fyllan och att vi hade bråkat. Men ska jag förlåta honom?

Sen förstår jag ju att han inte berättat det också, rädd o förlora mig..Men varför berättar han det nu?

Jag är jätteförvirrad, vet inte vad som är rätt och fel och blö..
Vad ska man acceptera och inte lix?

OCH VAD SKA MAN SÄGA? Hur ska man komma över något sånthär...UH


   
Citera

Alkizaliz:

Vad ska man acceptera och inte lix?

det måste man känna själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alkizaliz:

Vad ska man acceptera och inte lix?

Skiljer sig från person till person, känn efter själv, alla har olika gränser.


   
SvaraCitera

Ni måste göra klart för varandra vad som är tillåtet och ej om ingen ska bli sårad.
Fungerar det inte kanske det är bäst att göra slut ändå, eftersom ni bråkar en massa.
Är det värt det?
Det är en grundfråga tycker jag.
Är det värt att bli sårad för att få vara med den här personen?


   
SvaraCitera

Alkizaliz:

Men varför berättar han det nu?

Troligtvis så berättade han det först nu för att han fått dåligt samvete eller för att han förstått att du kommer få reda på det förr eller senare ändå. Jag tycker det var bra av honom att berätta för dig, även om han kunde gjort det mycket tidigare. Jag tycker att du ska prata med honom och säga hur du känner. Jag tror han skäms lite och ångrar sig. Om han inte har någon kontakt med denna tjejen nu så kanske ni inte behöver göra en stor grej av det, fastän det var dåligt gjort av honom.


   
SvaraCitera