Aviseringar
Rensa alla

Those who hesitate masturbate


Ämnesstartare

Det har
varit åtskilliga trådar från killar och tjejer här på UM som är intresserad av
någon, men som inte slagit till i tid, och nu tycks det vara för sent. Föremålet för intresset kanske tappat intresset eller hittat någon annan. Saken kan uttryckas enkelt:
Those who hesitate masturbate!

Samtidigt
kan det vara olämpligt att vara för drivande eftersom det kan uppfattas som
påträngande. Jag tror att man om man intresserat sig för någon men har svårt att slå till ska man bestämma
en deadline, och senast när den går ut ska man ha föreslagit en träff i någon
form på något vis. Är det ett bra förslag för att säkerställa att man inte plötsligt tvingas
konstatera att man väntat för länge? Vad är en lämplig tid till deadline i så fall?


   
Citera
Ämnesetiketter

ööööööööööh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag förstår inte riktigt frågan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ: jag förstår inte riktigt frågan

Säg att du är intreserad av någon men det blir aldrig av att du slår till, och risken är stor att den aldrig blir av och du blir bräddad. Mitt förslag är då att du bestämmer t.ex. att "senast 1 juni ska jag ha bjudit ut Frida". När det datumet kommer MÅSTE DU SLÅ TILL. Och häldst ska det vara gjort tidigare. Då minskar du risken att du hör till alla som skriver sådana trådar om att det runnit ut i sanden.

Om du gillar iden med deadline.... hur lång tid frammåt ska du bestämma att deadline ska ligga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Säg att du är intreserad av någon men det blir aldrig av att du slår till, och risken är stor att den aldrig blir av och du blir bräddad. Mitt förslag är då att du bestämmer t.ex. att "senast 1 juni ska jag ha bjudit ut Frida". När det datumet kommer MÅSTE DU SLÅ TILL. Och häldst ska det vara gjort tidigare. Då minskar du risken att du hör till alla som skriver sådana trådar om att det runnit ut i sanden.

Om du gillar iden med deadline.... hur lång tid frammåt ska du bestämma att deadline ska ligga?

jag förstår.... en månad(◕‿◕✿)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan ju inte påstå att UMarna verkar tända på iden. Men tror ni inte att den skulle minska antalet case med personer som går och sucktar på någon men inte slår till, och vips är det för sent. Varför tror ni inte på iden? Är inte manana-attityden till att slå till en av de stora bovarna till att en massa förhållanden som skulle kunna blomstra inte blir av?


   
SvaraCitera

ehhhh... ?


   
SvaraCitera