Aviseringar
Rensa alla

Thrashmetal


killCCBMTH:

Dom har ju tappat sin genre trash.mer metal.deras första skiva var ju punk när dom kallade trashmetal de fel

de litta underligt att ett band av "the big four of trash" i[no-no]nte är trash el vad säger du i minn aögon är det trash


   
SvaraCitera

killCCBMTH:

Ja ,jag lyssnar inte så mycket och dom är inte mina favoband men dom var dom första trash band och den bästa ,De kan jag säga och jag tror de många som håller med om mig.

Jävlar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_royal_lemming:

de litta underligt att ett band av "the big four of trash" i[no-no]nte är trash el vad säger du i minn aögon är det trash

Ja men ändå jag håller inte med,tycker att slayer är den första har du ens hört deras första album,riktig punk asså[wink] nu för tiden är dom mer Heavymetal


   
SvaraCitera

killCCBMTH:

nu för tiden

från nya skivan och om det ej är trash så är jag din farfar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_royal_lemming:

från nya skivan och om det ej är trash så är jag din farfar

Jaha så dom har blivit lite mer trash än vanligt men jag tycker fortfarande dom är sell out och ingen direkt trash band mer än en blandning[wink]får man inte tycka det?


   
SvaraCitera

killCCBMTH:

får man inte tycka det?

klart att man får smaken är som backen BRUN[love]MAKE LOVE NOT WAR[love]


   
SvaraCitera

killCCBMTH:

Soulfly usch nej de va inte Thrash enligt mig de var mer slipknot stile

Spelar ingen roll vad du tycker. Thrashmetal är det oavsett vad du tycker eller inte. Sen hur du tycker det låter som slipknot vet jag verkligen inte


   
SvaraCitera

the_royal_lemming:

backen

sry menade baken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Spelar ingen roll vad du tycker. Thrashmetal är det oavsett vad du tycker eller inte. Sen hur du tycker det låter som slipknot vet jag verkligen inte

öH?Seriöst i min smak e dom inte trash metal så vadå?
de jag tycker du får tycka vad du vill. Om median säger New metal finns! ska alla börja kalla det? New metal är ej metal!!!


   
SvaraCitera

killCCBMTH:

öH?Seriöst i min smak e dom inte trash metal så vadå?

Det får du säga vad du vill om, men soulfly är thrash. DU kan inte bestämma vad du tycker att andra har för genre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

killCCBMTH:

öH?Seriöst i min smak e dom inte trash metal så vadå?

DU verkar duktigt efterbliven Metalica är eller har åtminstonde har varit thrash spelar ingen roll vad du tycker och vad du tycker har itne här att göra.

On topic Slayer helt klart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Det får du säga vad du vill om, men soulfly är thrash. DU kan inte bestämma vad du tycker att andra har för genre.

Oki jag läste mer informatiom om metallica och just nu kör dom modern rock!! så vadå trash,så presis! jag skulle kalla det metal bara!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är mer åt death metal hållet 😀 favvisar är juh In Flames ^^


   
SvaraCitera

killCCBMTH:

Oki jag läste mer informatiom om metallica och just nu kör dom modern rock!! så vadå trash,så presis! jag skulle kalla det metal bara!

Och när fan kom metallica in i bilden?! vi snackade ju soulfly

PrickiigStrumpa:

death metal hållet

PrickiigStrumpa:

In Flames

Fail, eller vad säger du

iddqd:

? [mad]


   
SvaraCitera

Forna Metallica [love]


   
SvaraCitera