Aviseringar
Rensa alla

Tid ⌚


Ämnesstartare

Hur mycket tid spenderar ni här?


   
Citera

Jo du, alldeles för mycket stundtals, men det blir bättre.


   
SvaraCitera

Ganska lagom mycket, för det mesta.


   
SvaraCitera

till och från, vissa gånger blir det veckor i sträck, andra gånger månader sen så slutar jag vara aktiv i typ 6mån och sedan kryper jag tillbaks Rodnar


   
SvaraCitera

är mest i perioder man är här, ibland så blir det  1 gång om dagen i en vecka och sen  är man inte här på en månad typ så.


   
SvaraCitera

För mycket, mer än vad det egentligen är värt.


   
SvaraCitera

Hela tiden.


   
SvaraCitera

Snittar kanske en halvtimme aktivt forumande per dag


   
SvaraCitera

Skulle vara intressant att se antal timmar man har varit inloggad totalt, eller skrämmande.. Skulle inte förvåna mig om jag har varit inloggad i över ett år totalt. Låter jävligt osannolikt though. 


   
SvaraCitera

500 år varje dag


   
SvaraCitera

relativt lite nu för tiden


   
SvaraCitera

S3ON:
Skulle vara intressant att se antal timmar man har varit inloggad totalt, eller skrämmande.. Skulle inte förvåna mig om jag har varit inloggad i över ett år totalt. Låter jävligt osannolikt though. 

jag skulle nog se det mer som skrämmande....

fast iofs är um dåligt på att logga ut en, så det skulle säkert verka ännu värre än vad der egentligen är!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

jag skulle nog se det mer som skrämmande....

fast iofs är um dåligt på att logga ut en, så det skulle säkert verka ännu värre än vad der egentligen är!

iofs! Glad


   
SvaraCitera
seasaw

har ej koll men magkänslan säger att det är ganska mkt tid som förspills som jag ej har tid att förspilla, här


   
SvaraCitera
seasaw

har ej koll men har inte så mkt tid övers så magkänslan säger att det är ganska mkt tid som förspills som jag ej har tid att förspilla, här


   
SvaraCitera