Aviseringar
Rensa alla

Tid innan sex...


Ämnesstartare

Jag undrar bara lite smått hur länge ni var tsm med eran pojk/flickvän innan ni hade sex första gången (inte nödvändigtvis blev av med oskulden).

Tänkte bara att många kompisar hade sex redan efter typ två veckor och deras förhållande sprack ganska tidigt och så pga det blev mer som KK än pojk/flickvän. Jag var tsm med min tjej nästan 2-månader innan vi hade det första gången, det var en massa saker i hennes familj som sköt upp det och när jag tänker tillbaka så tycker jag det var hur bra som helst, för jag lärde mig verkligen att älska henne innan vi hade sex.

Så tror ni tiden innan första sexet påverkar förhållandet mycket?


   
Citera

japp


   
SvaraCitera

13 dagar. Höll 1,5-2,5 år beroende på hur man ser det.


   
SvaraCitera
smisk

hade sex med min första riktiga pojkvän samma dag vi blev tillsammans. det höll knappt 2 månader.


   
SvaraCitera

2-3 månader var vi tillsammans innan vi hade sex.
Vi är fortfarande tillsammans och inne på 7e månaden.
Fortfarande lika lyckliga! <3

asdasd ~


   
SvaraCitera

smisk:

hade sex med min första riktiga pojkvän samma dag vi blev tillsammans. det höll knappt 2 månader.

[love]det gäller att ligga i om man ska få nåt gjort

Dold text: ska du och nabla på um träffen?om ni har lust med ett bihang då,mig[sad]jag hittar inte i sthlm[cry]


   
SvaraCitera
smisk

Tözen:

[love]det gäller att ligga i om man ska få nåt gjort

haha ja 🙁

Tözen:

Dold text:

vet inte hur det är med feg_pojke_90 (nabla), men visst kan du hänga på mig. [bigsmile]


   
SvaraCitera

I min nästa relation skall jag vänta jättemånga dagar! [smile]


   
SvaraCitera

Bergstedt:

tror ni tiden innan första sexet påverkar förhållandet mycket?

Ja, jag tror inte att man ska gå för fort fram med något. Första kyssen, första "jag älskar dig" och första sexakten. Dra ut på det så betyder det mer. Då har man även ngt att längta till och slipper känna att man redan gjort allt. Och sen som du säger så "lär man sig älska varandra", man utveckar sitt förhållande mer på det psykiska stadiet, vilket är viktigare än fysiskt för kärlek är ju ändå psykiskt, right?


   
SvaraCitera

2 veckor.
Nu varit tillsammans i 5,5år and counting...


   
SvaraCitera

grodanboll_:

man utveckar sitt förhållande mer på det psykiska stadiet, vilket är viktigare än fysiskt för kärlek är ju ändå psykiskt, right?

Ja, du har rätt.

: )


   
SvaraCitera

JKNUG:

I min nästa relation skall jag vänta jättemånga dagar!

Bra [blush]

JKNUG:

Ja, du har rätt.

Såklart, leker proffsig här x D [rolleyes]


   
SvaraCitera

grodanboll_:

Bra [blush]

Men inte fööör många dagar.

Beror på hur länge hon vill, men vi kommer nog komma överrens om något mittemellan. [y]

(Hon kommer säga två facking år säkert!!!!)


   
SvaraCitera

JKNUG:

(Hon kommer säga två facking år säkert!!!!)

Rätt åt dig [wink]


   
SvaraCitera

grodanboll_:

Rätt åt dig [wink]

Nej, är just det det INTE är

: (

Men någon månader/er typ.. kanske...går...an...


   
SvaraCitera