Aviseringar
Rensa alla

Tid slösad på detta forum 🙂


Ett antal år, löst räknat!


   
SvaraCitera

2 minuter per dag i 9 år. betyder 607413940786204 minuter totalt


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

För länge.


   
SvaraCitera

Sedan 2015


   
SvaraCitera

Medlem sedan 26 sep 2010. Vill dock inte påstå att all tid jag spenderat här under åren är slöseri - bara det mestaSöt

Hjärta


   
SvaraCitera

Vart medlem en månad snart tror jag. Blivit sena nätter då jag jobbar på dagarna ett par timmar. Börjar alltid med att kolla notiserna nerifrån och upp, tycker om att göra det mesta i kronologisk ordning och efter det kollar jag vad som hänt i forumet. Passar på när det inte är så många online att kommentera nya trådar eller rota igenom gamla Mycket glad


   
SvaraCitera
time
 time

Sedan 2007. Dvs sedan några av våra nya medlemmar inte ens hade slutat med blöja. Oerhört märkligt. 


   
SvaraCitera

time: Dvs sedan några av våra nya medlemmar inte ens hade slutat med blöja.

Gör det att du känner dig gammal? ;D

Hjärta


   
SvaraCitera
time
 time

Storchen84:

Gör det att du känner dig gammal? ;D

Hjärta

Näe, jag är bara barnet än jö! Känner mig som 16 i skallen fortfarande (även om jag skaffar barn med och ska gifta mig med en gammal UMare snart)


   
SvaraCitera

time: (även om jag skaffar barn med och ska gifta mig med en gammal UMare snart)

ShockeradPartyPartyPartyGlatt skålande

Hjärta


   
SvaraCitera

time:

Näe, jag är bara barnet än jö! Känner mig som 16 i skallen fortfarande (även om jag skaffar barn med och ska gifta mig med en gammal UMare snart)

Gråter Tycker att det här är så himla fint


   
SvaraCitera

snart 3 år ! för att svara på fråga 
men har varit borta i perioder ju


   
SvaraCitera

Registrerade mig första gången typ 2003
Förtjänar nån form av lifetime award eller en kupong för en gratis kram eller nått beroende på om man ser det som något bra eller tragiskt


   
SvaraCitera

Inte Jung:
Registrerade mig första gången typ 2003
Förtjänar nån form av lifetime award eller en kupong för en gratis kram eller nått beroende på om man ser det som något bra eller tragiskt

Och när grundades/lanserades sidan? (Var det typ år 2000?)


   
SvaraCitera

Kalixtus02: Och när grundades/lanserades sidan? (Var det typ år 2000?)

japp


   
SvaraCitera