Aviseringar
Rensa alla

Tiden har gått så himla fort. [sad]


Ämnesstartare

DPope:

jag vill inte direkt sluta bibelskolan jag går nu.. men vill gärna få ett jobb snart o flytta hemifrån 😛 har iof det som städare i kyrkan men det räknas inte 😛

okej. men tiden går ju fort, så. [cute]

kebu12:

Tycker det kändes som igår som du skrev här[shake]

som jag skrev vadå ? [crazy]

Papper:

fast det positiva är att man är närmare till att skaffa ett jobb och kunna skaffa en egen bostad.

ja. åh längtar. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Ja. Tiden går så jävla snabbt, så mycket händer som man inte hinner reagera på. Det är över fem fucking år sen jag tog studenten, helt jävla sjukt är det.

Shit, jag är snart 25. Halvvägs till 50. Fyfan 🙁

ja, fast samtidigt, jag har inte gjort något riktigt vettigt på ett bra tag och då får man bara ångest.

haha, om man tänker på det sättet känner man sig gammal ja. öh, 34 år kvar tills jag är 50!


   
SvaraCitera

xKiTTiEHx:

ja, fast samtidigt, jag har inte gjort något riktigt vettigt på ett bra tag och då får man bara ångest.

Vi är alla UM:are, du är definitivt inte ensam om att inte göra något vettigt med ditt liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Bibelskola låter intressant. Jag vill också. Förklara/länka till informativ sida?

kan nog inte länka för det står knappt ngn info på skolans hemsida 😛

jag går en extern kurs som heter TeamTräningsSkola, som drivs av Mariannelunds Folkhögskola.. det går ut på att man ska praktisera i en församling under ett läsår och lära sig hur man arbetar i en kyrka.. man får arbeta med olika områden.. jag t.ex arbetar med ungdomsarbetet på olika sätt.. man ska praktisera 20h/vecka

20h/vecka ska man även plugga.. vi får läsa minst 10 böcker, kristen litteratur då, och skriva recensioner om dem, drf får vi studiebidrag..

kortfattad info om det [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

som jag skrev vadå ?

vet ej[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

kortfattad info om det

Ah. Tackar.


   
SvaraCitera

Tözen:

dax att köpa hus,gifta sig och skaffa ett par barn nu då,du börjar bli såpass gammal[zzz]volvo och hund oxå[rolleyes]

Tyst [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Tyst[cry]

jag fyller 19 om ett halvår och har den åldersångesten oxå,särskillt när jag ska plugga i 5 år till[n]old när jag är klar[sad]


   
SvaraCitera

Tözen:

jag fyller 19 om ett halvår och har den åldersångesten oxå,särskillt när jag ska plugga i 5 år till[n]old när jag är klar[sad]

Usch. Jag är inte ens i närheten av att börja plugga än, jag kommer vara typ 27 när jag är klar.

27!!!!!!! Det är ju skitgammalt, lika bra att ta livet av sig direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

jag kommer vara typ 27 när jag är klar.

psykolog eller vad?

uppenbar:

27!!!!!!! Det är ju skitgammalt, lika bra att ta livet av sig direkt.

kollektivt självmord?[love]jag är redo om du är,jag ska bli ingenjör så jag kan konstruera nåt idiotsäkert självmordssätt[blush]

uppenbar:

Jag är inte ens i närheten av att börja plugga än,

oj,läste sist,vad ska du läsa? O_o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

27!!!!!!! Det är ju skitgammalt, lika bra att ta livet av sig direkt.

Fattar inte hur amerikaner kan vara färdigutbildade vid typ 18 års ålder, oavsett profession.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera

Tözen:

oj,läste sist,vad ska du läsa? O_o

Kanske till psykolog, jag vet inte riktigt än. Gaaaaah!

Tözen:

kollektivt självmord?[love]jag är redo om du är,jag ska bli ingenjör så jag kan konstruera nåt idiotsäkert självmordssätt[blush]

[love] Haha, jag älskar den kommentaren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Kanske till psykolog, jag vet inte riktigt än. Gaaaaah!

fixa d[surprised]jag ville läsa d men hade för dåliga betyg[sad]
du får va min hjärnskrynklare och sen uppfinner jag en fin liten maskin till oss.[no-no]den kan vara fylld med choklad så vi kvinnor får ett extra lyckligt slut[party]


   
SvaraCitera

Tözen:

fixa d[surprised]jag ville läsa d men hade för dåliga betyg[sad]

Men du pluggar ju nåt jätteseriöst?

Tözen:

du får va min hjärnskrynklare och sen uppfinner jag en fin liten maskin till oss.[no-no]den kan vara fylld med choklad så vi kvinnor får ett extra lyckligt slut[party]

Åh, vad mysigt! Jag ser fram emot det.


   
SvaraCitera