Aviseringar
Rensa alla

Tidernas MYT att killar skulle vara kåtare än tjejer...


Shnyps
Ämnesstartare

Vill bara fastslå (och informera forumets yngre och mindre begåvade) att det är en fet myt och förbannad lögn att killar/män skulle generellt sett vara kåtare än tjejer/kvinnor.

Tjerer är och har alltid varit minst lika kåta som killar. Det är endast pga tradition och kulturarv (baserat på biologiska olikheter) som begränsat tjejers praktisering av sex och vice versa.

Ser en tydlig tendens att heterosexuella manliga prostituerade kommer öka lavinartat i framtiden som en följd av den sexuella frigjordheten. Det kommer även bli betydligt vanligare med tjejer som aktivt och initiativrikt söker/raggar kk's och ons's.

Killar, vi har en ljus framtid att se fram emot!

[bigcheers]


   
Citera

God morgon.


   
SvaraCitera

ofta dom vill seksa med mig ändå;F


   
SvaraCitera

... ja du som att det har varit svårt att få tag på tjejer som bara vill ha sex och inga känslor inblandade? neee


   
SvaraCitera

Miramithe:

... ja du som att det har varit svårt att få tag på tjejer som bara vill ha sex och inga känslor inblandade? neee

Knepigare snarare, det han snackar om är att tjejerna raggar upp DIG.

Händer ju inte alla så ofta, jag är mer den aktiva parten även om det funkar är det någorlunda ansträngande^^


   
SvaraCitera

Och detta baserar du på


   
SvaraCitera

Håller med! Kåthet är verkligen inte könsbaserat[no-no]! Tjejer "tillåts" liksom inte att leva ut sin sexualitet lika mycket. Men nu jaevlar!!!


   
SvaraCitera

Det sitter i våran natur att vi tänker på sex mycket mer än tjejer. Detta är skillnaden mellan utvecklingen på hjärnan på killarna och tjejerna under puberteten.


   
SvaraCitera

kåtheten varierar från person till person, inte mellan könen


   
SvaraCitera

visst det kanske varierar från person till person... men jag tror ändå att killar är kåtare överlag. det ligger i deras natur 🙂


   
SvaraCitera

Leverpastejmedgurka:

Men nu jaevlar!!!

Jag är singel och fri men likt förbannat sitter jag hemma och låter spindelnätet växa.


   
SvaraCitera

Jag tror stenhårt på att män är kåtare.


   
SvaraCitera

Jag är nästan övertygad om att killar generellt sett är kåtare än tjejer


   
SvaraCitera

Hell_man:

Jag är nästan övertygad om att killar generellt sett är kåtare än tjejer

majkie2:

Jag tror stenhårt på att män är kåtare.

Ni skulle bara veta[surprised], våra seder tyglar oss, men bara för att vi inte går till handling betyder inte att vi inte har lusten till det!


   
SvaraCitera

Leverpastejmedgurka:

Ni skulle bara veta[surprised], våra seder tyglar oss, men bara för att vi inte går till handling betyder inte att vi inte har lusten till det!

du ska bara veta hur sjuk jag är[wink] haha


   
SvaraCitera